.

Beantwoord

Hoe kom ik aan het ontgrendelingswachtwoord voor mijn telefoon?

  • 22 March 2018
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

Telefoon is al een tijd niet gebruikt nu wil mij zoon hem gaan gebruiken en 3 keer de pin in gevoerd fout dus, PUK code ingevoerd echter ook deze bleek niet goed te zijn nu krijg ik de melding ontgrendelingswachtwoord,. waar moet ik zoeken voor dit wachtwoord.
icon

Beste antwoord door Niels 22 March 2018, 16:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Mars - @Mars007

Welkom op het Simyo forum! 🙂

Ik lees je bericht als volgt.
1.) Sim pincode te vaak fout ingevoerd. Puk code fout ingevoerd de simkaart komt dan te vervallen bij te vaak verkeerde codes. Simkaart uit telefoon en een nieuwe via mijn Simyo, instellingen, simkaart een..
Vervangende simkaart bestellen voor €5,- is wat je verder brengt.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24

2.) Ontgrendelingswachtwoord.
Dit lees ik als een schermvergrendeling die ooit is ingesteld op de telefoon via instellingen menu, beveiliging.
Een mogelijkheid om dit te verhelpen te verwijderen is een hard reset via de knoppen van de telefoon.
Op YouTube staan verschillende filmpjes met uitleg van een 'factory reset'.

Kijk daar eens naar.

We horen graag van je of dit helpt, dus een terugkoppeling zou erg fijn zijn!

Informatie

Fijne dag nog ! 😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi Mars007,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om de telefoon te gebruiken. Zowel de pin- als PUK-code zijn te vinden op Mijn Simyo onder het kopje 'Instellingen > Simkaart'. Heb je de codes die hier te vinden zijn gebruikt om je telefoon te ontgrendelen? Het lijkt erop dat een 'ontgrendelingswachtwoord' te maken heeft met het toestel en niet met de Simyo simkaart. Zou je in de handleiding van je toestel kunnen kijken of je daar iets kan vinden wat betreft het wachtwoord? Daarnaast zie ik dat je naar onze telefonische klantenservice hebt gebeld. Mijn collega heeft als advies gegeven om te kijken of je de melding ook krijgt met de simkaart in een ander toestel. Ik ben benieuwd wat de uitkomst hiervan is :)

Friesian, bedankt voor je reactie en tips!

Groetjes,
Niels

Reageer