.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een vervangende simkaart?

  • 13 September 2018
  • 11 reacties
  • 634 Bekeken

Hoi,

Ik lees op verschillende plekken hier op het forum dat jullie aan vaste klanten gratis nano simkaarten verstrekken i.p.v. de €5,- te verrekenen. Ik loop nu ook tegen het probleem aan dat ik een oude micro simkaart heb en een nieuwer toestel waar een nano simkaart in moet. Is het mogelijk mij kosteloos een nano simkaart toe te sturen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jihane 14 September 2018, 16:46

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Marc,

Welkom op het Simyo Forum!

Je hebt gelijk! Normaliter kost een simkaart € 5,- als je 'm bestelt door in te loggen op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Ik zie inderdaad dat jij al heel lang klant bent en daarom wil ik jou graag een gratis simkaart toesturen. Je ontvangt 'm over enkele dagen!

Heb je nog een andere vraag?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Super service! Heel erg bedankt. Voor nu verder geen vragen.

Mvg
Mar-C
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mar-C,

Sorry voor de late reactie! Jouw topic is er tussendoor geschoten, ben ik bang. Maar alsnog dus: graag gedaan 😃 Laat je het weten als je in de toekomst nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +5
Hi Mar-C,

Namens Jihane graag gedaan! Mocht je toch nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Niels

Ik lees op verschillende plekken hier op het forum dat jullie aan vaste klanten gratis nano simkaarten verstrekken i.p.v. de €5,- te verrekenen. Ik loop nu ook tegen het probleem aan dat ik een oude micro simkaart heb en een nieuwer toestel waar een nano simkaart in moet. Is het mogelijk mij kosteloos een nano simkaart toe te sturen?

Alleen een moderator kan dat beslissen @TimB maar er worden geen nano simkaarten verstuurd, wel een 3-in-1 …

Standaard - micro - nano. De juiste hoef je daarna uit te drukken. Controleer even de naw-gegevens in jouw mijn Simyo. > HIER <

https://www.simyo.nl/simkaart

Reputatie 7
Badge +6

Hoi TimB,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

De simkaarten die wij versturen vanaf 2014, zijn zoals Friesian al aangeeft, altijd 3-in-1 formaat. Jij hebt nog een simkaartje uit 2011, dus het klopt dat deze niet uit te drukken is naar het nano formaat. 

 

Stuur je mij even een privéberichtje met jouw adresgegevens? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan regelen. :wink:

 

Bedankt voor je reactie Friesian! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

.

Hallo @TimB 

Tessanne heeft gevraagd om haar een privébericht te sturen, openbaar je gegevens plaatsen is beter om niet te doen.

 

Reputatie 7

@TimB Dit is een openbaar forum! Het is hoogst ionhandig om privacy gevoelige info te vermelden. 

Binnen een bepaalde tijd kun je je reactie nog bewerken. Maak hier gebruik van!

@Friesian Twee zielen, een gedachte.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi TimB,

 

Zoals de mannen al aangeven kan je het beste een privéberichtje sturen naar Tessanne, zij zal het dan verder oppakken. :)

 

Thanks Friesian en RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer