.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een vervangende simkaart?

  • 26 November 2016
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb momenteel een nano SIM-kaart en heb een nieuwe SIM-lock vrije telefoon gekocht, maar nu blijkt dat daar alleen een micro SIM kaart inpast. Ik vroeg me dus af of ik gratis een nieuwe SIM kaart kan krijgen en mijn oude nummer en abonnement kan behouden.

M.v.g. Jules van Kol
icon

Beste antwoord door Jihane 28 November 2016, 13:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Nummer en abo blijf je gewoon behouden, alleen kost een nieuwe SIM wel €5,-
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jules van Kol,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht! Ik snap dat je dan ook graag meteen je nieuwe telefoon wilt gaan gebruiken, en dat gaat nogal moeilijk als je simkaart er niet in past. Je kunt normaliter je simkaart bestellen via Mijn Simyo door te surfen naar Instellingen > Simkaart. Dit kost dan inderdaad € 5,-. Maar weet je wat? Ik stuur jou een vervangende simkaart toe, helemaal gratis! 🙂 Zoals PCFreak al zei, blijven je bundels en je telefoonnummer precies hetzelfde. Het enige dat verandert is dus je fysieke simkaart en de bijbehorende pin en pukcode. Nadat je je nieuwe simkaart hebt geactiveerd, krijg je een nieuwe pin en pukcode toegestuurd via e-mail.

Je krijgt je nieuwe simkaart binnen enkele werkdagen door de brievenbus!

Laat je 't weten als je hier vragen over hebt?

@ PCFreak, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Ik heb een nieuw toestel gekocht, maar zie nu dat mijn huidige SIM kaart daar niet inpast. Ik heb een nano SIM nodig. K ben al een poosje actief bij Simyo. Zou ik ook zoals veel anderen ook in aanmerking kunnen komen voor een gratis SIM kaart?

groetje Wini
Reputatie 6
Badge +7
Hoi WiNi,

Welkom op het Forum!

Leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht. Ik kan mij voorstellen dat je graag een vervangende simkaart wilt hebben met het juiste formaat.

Bij deze heb ik de simkaart gratis voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm uiterlijk binnen drie werkdagen op je adresgegevens. Na ontvangst kun jij je simkaart activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Kom je er zo uit?

Groetjes,
Asma

Reageer