.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een nano simkaart?

  • 27 January 2017
  • 6 reacties
  • 1802 Bekeken

Ik ga een nieuwe iphone kopen. Daar moet een nano-simkaart in. Nu heb ik een iphone met een micro-simkaart. Hoe kom ik aan een nano-simkaart?
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 January 2017, 10:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Daarvoor bestel je op Mijn Simyo een vervangende 3-in-1 simkaart.
Kosten 5 EUR, verrekening via factuur of beltegoed.

Of je gaat naar een telefoonwinkel en laat je huidige knippen. Simyo adviseerd eerder een vervangende sim bestellen.
Check eerst even of je het nano gedeelte uit kan drukken uit je huidige simkaart. Als je een vrij recente simkaart hebt dan heb je namelijk kans al een 3in1 simkaart te gebruiken en hoef je niet te bestellen. Mocht dit niet zo zijn ga dan naar de MijnSimyo (niet via de app) > instellingen > simkaart. Od klik hier >>> https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart

Check tijdens de procedure of je adres juist is en pas deze indien nodig aan. De kosten voor een vervangende simkaart zijn 5 euro en worden of van je beltegoed gehaald (prepaid) of gefactureerd (Abonnement).

Na 2 a 3 dagen heb je de simkaart in huis.

PS. zorg er voor dat contacten op je huidige sim gekopieerd worden naar je cloud of telefoon. Mocht dit van toepassing zijn.
Bedankt voor de reacties! Zo kom ik er wel uit!
Jij bedankt voor de terugkoppeling.!
Graag gedaan en wat Friesian schreef 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mvezet,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je een nieuwe iPhone gaat kopen! Een passend simkaartje vraag je aan op de manier die Friesian uitlegt.

Ik zie dat dit inmiddels is gelukt 😃 Alvast veel plezier met je nieuwe telefoon.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Raytje en Friesian, bedankt voor jullie hulp 😳

Reageer