.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een Nano sim?

  • 29 May 2018
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Badge
Heb nog een SIM kaart van 4 jaar geleden of daaromtrent. Zo ook mijn vrouw. Nu met nieuw gsm moet daar een nano sim kaart in. Die kan ik niet uit de bestaande ( die oude dus drukken ).
Ik zou graag de nieuwe uitvoering ontvangen en hoop dat financieel rekening mee houdt dat bij beiden al jaren lang lid zijn.

Met vriendelijke groet,
Henk en Corry Kist
icon

Beste antwoord door Thomas 30 May 2018, 11:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Is het zo formidabel druk hier? Krijg geen enkele reactie.
Reactietijd door Simyo op het forum is maximaal 1 werkdag. En sommige mensen slapen s'nachts

Wilt u meteen antwoord op een vraag belt u met 1200 vanaf uw Simyo aansluiting.
https://www.simyo.nl/klantenservice
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Henkmini,

Welkom terug op het Simyo Forum! ;)

Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt, die wil je natuurlijk zo snel mogelijk gebruiken. Zoals Ray al aangeeft reageren we op het forum altijd binnen 24 uur op je vraag. Wil je direct contact met onze klantenservice dan raad ik je hetzelfde aan als Ray, bel even naar 1200 bijvoorbeeld. :)

Een vervangende simkaart bestellen heb je zo gedaan. Om dit te doen log je in op Mijn Simyo en ga je naar Instellingen > Simkaart. Onderaan deze pagina vind je en link om een vervangende simkaart te bestellen. Hierna vragen we je om je adres en je aanvraag voor een vervangend simkaartje te bevestigen. Je krijg hem vervolgens binnen 3 werkdagen binnen. Zo gepiept! Alle nieuwe simkaarten zijn trouwens 3-in-1 zodat je altijd het juiste formaat simkaart hebt voor jouw telefoon.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor het antwoorden Ray!

Groetjes,
Thomas

Reageer