.

Beantwoord

Hoe kan ik op www.simyo.nl de simkaart activeren?

  • 23 August 2014
  • 4 reacties
  • 357 Bekeken

ik probeer voor mijn dochter een een simkaart te activeren maar de site werkt niet, kan wel inloggen, maar het veld waar je de 8 cijfers van de simkaart moet in voeren werkt niet. iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2014, 13:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Zelfs drie verschillende browsers (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome) gebruikt, cache geleegd, het mag allemaal niet baten. Klaarblijkelijk is die webpagina stuk gemaakt bij één of andere update.

Het ziet er dus naar uit dat er niet iets is wat wij er aan kunnen doen, maar dat dit toch echt door een webmaster/ontwikkelaar van Simyo moet worden opgelost.
Het werkt ondertussen weer wel.
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig dat dit probleem verholpen is bij jou richy3892. Is het bij jou nu ook gelukt wijnandvandenbroek?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi wijnandvandenbroek en richy3892, welkom op het Simyo forum :)

Het kan zijn dat je afgelopen weekend je simkaart nog niet kon activeren. Een aantal klanten hebben hier last van gehad. Gelukkig is dit inmiddels opgelost 🙂 Voor meer informatie kan je hier kijken.

Zoals franswon al heeft aangegeven: fijn om te horen dat je activatie is gelukt, richy3892 😃 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@wijnandvandenbroek; ik zie bij je forumaccount geen vervangende simkaart staan die geactiveerd moet worden. Mocht het nog niet lukken, wil je dan een privébericht sturen met het 06-nummer? Ik ga dan even naar je aansluiting kijken 🙂

Reageer