.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simkaart ontgrendelen?

  • 11 May 2016
  • 8 reacties
  • 21941 Bekeken

Sinds laatste updat is sim kaart vrrgrendeld. Geprobeerd met pukcode met ander ww maar weer hetzelfde.
Kan alleen noodoproepen doen. Help!
icon

Beste antwoord door Sean 11 May 2016, 12:20

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Albert en Joyce,

Wat vervelend dat het niet lukt om je simkaart te ontgrendelen.

Bedoel je met laatste update een update van het besturingssysteem op jouw telefoon?

Als jouw telefoon om de pukcode vraagt, en deze wordt niet geaccepteerd. Dan wil ik je adviseren de simkaart te ontgrendelen in een andere telefoon. Daarna kun je de simkaart weer gebruiken met alleen de pincode.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Waar kan ik mijn pin invoeren
Zie nl simkaart fout staan
Ik heb wel een internet bundel,dus kan ij wek naar mijn symjo
Reputatie 5
Badge +8
Hoi RitaWaag,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je simkaart een foutmelding geeft.

Wanneer je je telefoon aanzet, vraagt deze normaal gesproken om de pincode om zo je simkaart te ontgrendelen. Als je simkaart niet wordt herkend dan wil ik je adviseren om een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een andere telefoon plaatst en een andere simkaart in jouw toestel probeert. Zo kun je erachter komen waar het probleem ligt.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Badge
Hi Sean, Leuk dat je reageert. Mijn telefoon reageerde plotseling niet meer terwijl ik er mee bezig was ,s nachts, ik wilde hem uitdoen, maar dat lukte niet als ik op uitschakelen drukte. Dat is inmiddels als zo,n 2 1/2 week geleden. Ik had ook geen bereik, maar omdat ik thuis via Ziggo internet en niet via Simyo, dacht ik dat het wel goed zou komen, want bij Ziggo hadden ze werkzaamheden. Maar het is niet meer goed gekomen want ik heb nooit meer bereik gekregen via Simyo en ofschoon de simkaart het in een ander toestel wel bereik had, lukte het niet meer in mijn Doogee. Het toestel reageert wel op wifi, whatsapp berichten komen binnen, maar ik kan niets intypen. Dus kan ik ook geen virusprogramma gebruiken. Ik kan niet bladeren. Helemaal niets Ik kan hem wel aanzetten, maar uitschakelen lukt alleen als ik de batterij eruit haal.En de usb kabel was na een paar keer gebruikt te zijn al stuk. Weet je nog iets wat ik kan doen?
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-werkt-mijn-telefoon-niet-38238

Norali, je bent nu ook bezig in dit topic maar op die manier houdt je het niet overzichtelijk dus ga ik verder in het ander..:)
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Norali,

Oh, balen dat je nog steeds geen bereik hebt met je telefoon! :(

Ik zie dat Friesian jou inmiddels verder heeft geholpen in de andere topic, waarvoor dank! Zullen we daar verder?

Groetjes,
Asma

Reageer