.

Beantwoord

Hoe kan ik gegevens van mijn oude simkaart overzetten ?

  • 8 February 2015
  • 7 reacties
  • 687 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Na het overzetten van data van mijn oude simkaart naar de Simyo simkaart blijkt dat niet alle gegevens zijn overgenomen. Hoe nu?
Ps: ik weet niet hoe dit forum werkt. Krijg ik automatisch een mail als iemand reageert?
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 February 2015, 18:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja je krijgt meestal binnen een werkdag antwoord. 

Welke data wilde je overzetten en welke zijn wel en welke zijn niet gelukt?
En hoe heb je dit gedaan?
Van mijn adressenbestand (namen, tel nummers, enz.) is slechts 20% over gekomen. De rest is goed gegaan. Ik heb volgens de instructie van Simyo gehandeld.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi SJDJ,

Welkom op het forum.

Ben je in je zoektocht de tip van Daxy tegengekomen?

Hij geeft een beschrijving hoe je je contacten kan overzetten.
Hoi SJDJ.

Toch even ook een kleine toelichting van het paerdjuh.


Ps: ik weet niet hoe dit forum werkt. Krijg ik automatisch een mail als iemand reageert?

Wanneer je via je computer/tablet een topic wilt plaatsen staat er onder het tekstvak.
Abonneren op dit topic met een vinkje.
Haal je dat vinkje weg, krijg je geen emailnotificatie.
Dan is er altijd nog de mogelijkheid om dat later te wijzigen ook op pc/tablet, in het topic onder het tekstvak.(na inloggen)

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi SJDJ.

Deze tip van Friesian is een hele welkome.:D Hij maakt je direct wegwijs op ons forum. Is het gelukt met je gegevens? Heb je de tips van Daxy kunnen gebruiken waar -Ali het over had?

@Friesian dank hiervoor!
Een waardevolle tip. Alles doet het weer. Ik ben goed geholpen hier. Dank je wel!

Groet,
SJDJ
Reputatie 6
Badge +10
Hoi SJDJ,

Wat fantastisch dat het allemaal weer werkt! Mocht je nog vragen hebben, laat het ons vooral weten op het Forum 😃.

Reageer