.

Beantwoord

Hoe kan ik gegevens overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon?

  • 30 August 2015
  • 6 reacties
  • 4793 Bekeken

Hoi slimme mensen,

Omdat iemand zo vriendelijke is geweest mij een nieuwe tweedehandse telefoon te geven, heb ik een vervangende simkaart aangevraagd. Nu heb ik deze geactiveerd zoals op deze website beschreven. Nu nog mijn gegevens overzetten. Heeft er iemand ook een tip hoe ik mijn contacten van mijn oude simkaart en telefoon makkelijk naar mijn nieuwe simkaart en telefoon over kan zetten? Ik had al een tip gekregen over de app Smartswitch. Echter is mijn oude telefoon te oud voor deze app.
Een tip zou me enorm helpen en tijd besparen.

Alvast bedankt!

Groetjes Nathalie
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 August 2015, 23:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi Nathalie.

Een paar dingutjus proberen.
1. Contacten exporteren naar sd.
2. Contacten op oude telefoon opslaan op gmail.
Nieuwe telefoon opstarten met zelfde gmailadres.
3. Samsung Kies op pc installeren, oude telefoon aansluiten, contacten opslaan op kies. Nieuwe telefoon aansluiten en contacten kopiëren naar nieuwe foon.

Ff laten weten of het gelukt is.
Intussen ga ik op zoek naar een slimmerik..:P

Friesian.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nathalie,

Ik zelf heb de contacten lijst gekoppeld staan met mijn @hotmail.com mail adres en agenda.
Zelf vind ik dit makkelijk omdat ik dan ook kan mailen en direct overal bij mijn contacten kan als dat nodig zijn.
En ik zelf heb de domme pech al een keer gehad dat mijn mobiel stuk ging en dat ik alle contact kwijt was.
Dat waren er ongeveer een stuk of 100.
Ik zou het erger vinden als dat nu zou gebeuren.
Nu telt mijn adres boek ongeveer een 340 contacten.

Misschien iets voor jou?
Hoi Friesian,

Dank je wel voor je uitgebreid antwoord. Zo eigenwijs als ik ben, ben ik begonnen met optie 2. Toen kreeg enkel mailadressen, geen telefoonnummers meer. Geen idee hoe. Hahaha
Wat bleek, bij mijn nieuwe tweedehandse telefoon zit een sd-kaart. Dus heb ik jouw eerste tip gedaan, en wat blijkt het is me gelukt!

Je hoeft niet meer op zoek te gaan naar een andere slimmerik :-)

Groetjes Nathalie
Maikel, bedankt voor de goede tip! Het is wel iets voor mij om zoiets te doen. Gelukkig mij nog nooit overkomen, meer geluk dan wijsheid kan ik je zeggen. Ga het zeker uitzoeken!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nathaliem,

Mocht je nog hulp wensen hiermee.
Je weet ons op het forum te vinden!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nathaliem, welkom op ons forum!

Wat fijn dat je zo snel en vakkundig geholpen bent door Friesian en maikel.twinnie 😃

Reageer