.

Beantwoord

Hoe kan ik een nieuw telefoonnummer krijgen op mijn prepaid?

  • 6 December 2018
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Op whatsapp ben ik door een foutje met telefoonwissel geblokt en kan ik mijn prepaidnummer niet meer gebruiken. Ik weet dat een nieuw telefoonnummer 5 eurootjes kost. Graag zou ik dan ook een nieuw nummer verkrijgen op mijn bestaande prepaid (waar meer dan 5 euro op staat, dus dat moet kunnen) alleen de vraag is: HOE moet ik dat doen?
icon

Beste antwoord door Jihane 7 December 2018, 13:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @Michelaarden

Eerst even over Whatsapp, geblokkeerd door een fout met een telefoonwissel.
Wat is er fout gegaan, weet je daar wat meer over te vertellen?
Heb je bij de vorige telefoon de Whatsapp app verwijderd?
Als dat gebeurt is zou je bij de huidige telefoon Whatsapp weer kunnen plaatsen met je 06 nummer.

**
Graag zou ik dan ook een nieuw nummer verkrijgen op mijn bestaande prepaid,
alleen de vraag is: HOE moet ik dat doen?
**
Voor een nieuw nummer hoef je alleen nog aan te geven dat je akkoord bent met de €5,- kosten..
Even hier vermelden en de Simyo moderator zorgt voor een nieuw nummer. Je hoort van hem/haar.

De kosten worden verrekend met je beltegoed.

Laat even je weten of je hiermee bent geholpen ?

Fijne dag nog! 😎
Nounik had dus die Whatsapp op meerdere telefoons in korte tijd. Dat vindt Whatsapp niet zo tof en ga je op de blok. Aangezien het een Amerikaans bedrijf is wat gelijk staat aan onbereikbare autisten met onbegrijpelijke policy regels, ga ik akkoord met 5 euro bij jullie voor een nieuw nummer 😉
Volgens mij is het geen probleem als je meerdere 06 nummers op verschillende telefoons hebt maar er kan maar 1 06-WA account op een telefoon, zelfs op een dual-sim telefoon.

Bedankt voor de terugkoppeling! 😎
Kiopt deels. Als je een dual sim telefoon hebt dan kan je wel twee keer Whatsapp hebben. Ik heb 5 dual sim telefoons en op allemaal heb ik twee keer Whatsapp.

Twee manieren: verdubbel Whatsapp via de app dualsim (gratis) en je kunt beide draaien. Of je werkt met Whatsapp en Whatsappbusiness. Beide manieren werken.

Maar hoe weet ik nu wat mijn nieuwe 06 nummer wordt?
1
Je krijgt een reactie van de moderator en die zorgt dat alles verder wordt afgewerkt.

Ik ben net als jij een klant dus meer hulp kan ik niet geven.

2
Ik ging uit van Dit.🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Michel,

Stom dat er iets mis ging met WhatsApp! Ik zie dat je al netjes akkoord hebt gegeven, dus ik ga jou een nieuw nummer toekennen. Daarna stuur ik jou een sms waarin je nieuwe nummer staat 🙂 Dus dat komt allemaal op z'n pootjes terecht. De € 5,- administratiekosten zullen van je beltegoed af gaan.

Laat je ons weten of het hierna weer allemaal vlekkeloos loopt?

@ Friesian, dankjewel voor je reacties en antwoorden!

Groetjes,
Jihane

Reageer