.

Beantwoord

Hoe kan ik een nano-simkaart bestellen?

  • 25 January 2018
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb in 2012 bij jullie een simkaart besteld, maar nu wil ik een nieuwe telefoon kopen en heb ik een nanosim nodig. Ik heb de filmpjes gekeken van hoe de 3 in 1 sim er tegenwoordig uit ziet maar volgens mij kan er bij mij nog geen Nano sim uitgedrukt worden en is microsim het kleinst. Klopt dit? En zou ik in dat geval gewoon een nieuwe simkaart kunnen bestellen via de site?

Judith
icon

Beste antwoord door Groentjuh 25 January 2018, 17:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik zou zeggen: Lees dit artikel even door!
dus uit mijn sim kan inderdaad geen Nanosim worden gedrukt?
Reputatie 7
Badge +9
Het formaat nanosim is pas in 2012 geïntroduceerd, dus het is goed mogelijk dat je simkaart inderdaad niet tot nanosim uitgedrukt kan worden. Oudere simkaarten zijn niet uit te drukken tot nanosim.

Een moderator kan zien wat voor simkaart je nu hebt. De hedendaagse 3-in-1 simkaart waren er in 2012 in ieder geval nog niet.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Judith217,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je een nieuwe telefoon gaat kopen! Uiteraard wil je die dan wel kunnen gebruiken met je simkaart.

Bij een simkaart uit 2012 kun je inderdaad niet standaard het nano-formaat uit de kaart klikken. Je kunt in dat geval je simkaart in een telefoonwinkel kleiner laten knippen, maar je hebt kans dat hij dan wordt beschadigd. Ook kun je een nieuwe vervangende simkaart bestellen via Mijn Simyo. Dit doe je bij Instellingen > Simkaart. De kosten hiervan zijn €5,- en binnen drie werkdagen ontvang je van ons een 3-in-1-simkaart. Hier kun je het kleinste formaat klikken nadat je hem heb geactiveerd. Activeren kan op dezelfde pagina als waar je hem bestelt.

Heb je hier nog vragen over?

@Groentjuh bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Els

Reageer