.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik niet kan bellen na mijn overstap naar Simyo?

  • 20 January 2016
  • 13 reacties
  • 164 Bekeken

Badge
Ik ben tel. niet bereikbaar. Wat moet ik doen. Ik ben vandaag overgegaan naar Simyo.
icon

Beste antwoord door Caspar 21 January 2016, 13:53

Bekijk originele reactie

13 reacties

Vaak helpt het na een overstap de telefoon te herstarten.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi 19Margriet55,

Welkom bij Simyo 😃! Je nummer is gisteren overgegaan naar Simyo en ik zie dat dit goed is gegaan. Heb je de simkaart van Simyo wel in je toestel zitten en niet nog je simkaart van je oude provider? Deze doet het namelijk niet meer als het goed is. Op de dag dat je nummer overgaat kunnen er verder wel wat kleine problemen voorkomen, maar dit zal snel weer verholpen moeten zijn 🙂. Is het bij jou ook al verholpen en ben je nu weer bereikbaar? Voor de zekerheid heb ik ook nog even je aansluiting gereset. Ik hoor graag van je of alles nu werkt.

Groetjes, Caspar
Badge
'Hey Casper, ik kom net thuis (kan de hele dag niet bellen enz) en zie hier op mijn pc jouw reactie. Ik ben wel zo slim om er de goede simkaart in te stoppen en al 10x aan en uit en 5x simkaart opnieuw. Nu net weer en hij geeft nog steeds de melding GEEN SIMKAART. Hij herkent wel de pincode die ik van jullie heb gekregen dus thuis kan ik via wifi appe enz.' Hier wordt ik dus heeeeel moedeloos van
Badge
hij werkt wel in de telefoon van mijn man. Hoe kan dat nu?
Badge
Nog n vraag. Ik ga net naar mijn simyo en ik heb nog maar 116 min over van de 300 min. terwijl ik nog niet heb kunnen bellen hiermee. Hoe kan dat nu?? SVP terugzetten naar 300 min.
Ik wil wel graag weten hoe zo iets kan!

thx Margriet
Beste Margriet

Werkt de sim van je man wel in jouw telefoon? Om na te gaan of jouw telefoon het deugnietje is in het verhaal...
Simyo werkt met maanden vanaf de 1e. Je bent overgegaan, je krijgt de resterende dagen naar verhouding vanaf vandaag. Vanaf februari krijg je de bestelde bundel.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-eerste-factuur-klopt-niet-259?c=93
Badge
Wat moet ik nu doen. Hij werkt wel in de tel van mijn man.
gr
Heb je een oude telefoon of ken je iemand die een telefoon over heeft zodat je voorlopig verder kunt?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi 19Margriet55,

Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het ook niet doet, maar wel in een andere telefoon. In dit geval wil ik je vragen om eens een andere simkaart in jouw telefoon te testen. Zo weet je of het probleem aan de simkaart ligt of aan de telefoon. Het kan namelijk zijn dat de simkaartlezer van je telefoon niet meer goed functioneert. Zou je dat eens kunnen proberen?

Daarnaast hoor ik graag welke telefoon je gebruikt, zodat ik naar vergelijkbare situaties kan zoeken 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt Friesian!
Reputatie 6
Badge +10
The story continues...
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-werkt-steeds-niet-32012


Bedankt voor het verwijzen Friesian 🙂. Ik heb de twee topics even samengevoegd voor het overzicht!
Badge
Hoi, we hebben het uitgeprobeerd en de simkaart van mijn man doet het ook niet in mijn telefoon; dus het ligt aan mijn tel. We denken dat er iets beschadigd is bij de invoer van mijn simkaart (want die ziet er ook iets beschadigd uit). Ik zal dus naar een telefoonwinkel moeten of waar moet ik naar toe?
Hoi 19Margriet55.

Je hebt verschillende opties...je kunt naar een telefoonwinkel bijvoorbeeld die hem opstuurt, het kan ook als voorbeeld dat je naar een KPN XL winkel gaat dan wordt hij gemaakt terwijl je wacht. Maar is er nog sprake van garantie?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi 19Margriet55,

Ah, lastig dat het waarschijnlijk aan je telefoon ligt 😞. Ik raad je aan om naar de winkel te gaan waar je de telefoon aangeschaft hebt. Vaak kunnen zij sneller zien wat er aan de hand is. Ik zou ook even checken of je nog garantie hebt. Dan kun je daar aanspraak op maken.

Laat je mij even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Estelle

Thanks, Friesian 😉.

Reageer