.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik mijn simkaart nog niet heb ontvangen?

  • 25 August 2020
  • 5 reacties
  • 268 Bekeken

Badge

Ik heb de nieuwe simkaart nog niet ontvangen. Dus ik heb niet verder inloggen.

 

hoe komt dat?

icon

Beste antwoord door Tessanne 26 August 2020, 17:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@Vic92 Kloppen je adresgegevens nog? Je SIM-kaart is gezonden of wordt gezonden naar je adres zoals dit bij Simyo bekend is. Wil je dat even checken?

NB Normaal gesproken duurt de verzending van een SIM-kaart een werkdag of 2 a 3. Wanneer had je je SIM-kaart besteld?

@Vic92 Kloppen je adresgegevens nog? Je SIM-kaart is gezonden of wordt gezonden naar je adres zoals dit bij Simyo bekend is. Wil je dat even checken?

Een kleine toevoeging op @RicoK zijn reactie.

Controleer https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_persoonlijke-gegevens

 

Badge

Op welk adres is de simkaart verstuurd? Op het adres die ik had aangegeven is deze niet geleverd.

 

 

Reputatie 7

@Vic92 Hier hebben wij als Forum Expert (= klant) geen inzage in. Een Moderator (= Simyo medewerker) zal hier op reageren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Vic92,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat balen dat je jouw aansluiting nog niet kunt gebruiken omdat de simkaart ontbreekt! Ik snap dat je graag wilt dat dit opgelost wordt. 

 

De verzending van een nieuwe of een vervangende simkaart duurt altijd maximaal 2 werkdagen vanaf het moment dat je hebt besteld. In jouw geval zijn we alweer een heel eindje verder, dus het is erg goed dat je even contact zoekt zodat we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan. 

 

Het simkaartje is verstuurd naar het adres wat jij ook in kunt zien, dus ik vrees dat het kaartje bij de post verloren is gegaan. In een privébericht zal ik de adresgegevens zoals ik ze op jouw aansluiting kan lezen, nog een keertje doorsturen. Dan kun jij checken of het klopt. Zoja, dan zal ik je een nieuw vervangend simkaartje toesturen, nadat we samen de eerste simkaart hebben geactiveerd (dit is nodig om een vervangend simkaartje te kunnen aanvragen). 

 

RicoK en Friesian, ook weer bedankt voor het meedenken! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer