.

Beantwoord

Hoe kan het dat het automatisch selecteren van het voorkeursnetwerk niet werkt?

  • 12 September 2016
  • 5 reacties
  • 767 Bekeken

Sinds enige tijd werkt automatisch selecteren van het voorkeursnetwerk niet meer. Ik moet iedere keer als ik mijn toestel aanzet handmatig het netwerk selecteren. De mij bekende trucs om dat te verhelpen gedaan. (telefoon uit/aan, simkaart eruit, automatisch selecteren aan) Geen resultaat. Mijn man heeft dezelfde telefoon (Samsung S5 mini) als ik. Hij heeft geen problemen. Mijn simkaart in zijn telefoon: hetzelfde probleem. Zijn simkaart in mijn telefoon en alles werkt. Volgens mij is de simkaart het probleem.
Weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Caspar 12 September 2016, 16:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi AstridW,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je problemen hebt met het automatisch selecteren van het voorkeursnetwerk. Het lijkt mij ook aan de simkaart te liggen. Ik wil je graag een nieuwe opsturen, maar ik zit nog te twijfelen welke... Kan je kijken of de simkaart goed in het toestel zit, en niet los? Wanneer de simkaart losjes in het toestel zit, zal ik je namelijk een dikkere simkaart opsturen!

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,
Dank voor je reactie.
De simkaart zit goed in het toestel. Niet losjes.
Ik zou het op prijs stellen als je een nieuwe simkaart wilt opsturen. Ik hoop dat het probleem dan opgelost is. Ik zal je dat laten weten.
Groetjes,
Astrid
Reputatie 5
Badge +9
Hoi AstridW,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je zojuist een vervangende simkaart opgestuurd. Je zult 'm voor 't weekend in huis hebben! Laat je me weten of alles dan wel goed werkt?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Gisteren de nieuwe simkaart ontvangen. Geactiveerd en zowaar, het automatisch selecteren van het voorkeursnetwerk werkt weer. Probleem opgelost dus.
Hartelijk dank voor de hulp!

Groetjes,

AstridW
Reputatie 5
Badge +9
Hoi AstridW,

Graag gedaan. Mooi dat een vervangende simkaart de oplossing was!

Groetjes,
Caspar

Reageer