.

Beantwoord

Hoe kan het dat er een verkeerde pukcode en simkaartnummer op Mijn Simyo staan?

  • 13 September 2015
  • 9 reacties
  • 295 Bekeken

'Op mijn simyo.nl staat de verkeerde simkaart nummer en de daarbij horende verkeerde PUK code. Ik ben op vakantie en heb de juiste PUK code nodig omdat mijn simkaart geblokkeerd is. Hoe kom ik achter de juiste PUK code horend bij mijn simkaart?'.
icon

Beste antwoord door Angela 14 September 2015, 13:51

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Beste Sadji,

Je zal het beste live contact kunnen opnemen met Simyo. (even bellen).
Haal vooraf even je simkaart er uit en noteer alle volledige nummers op je simkaart deze hebben ze wellicht nodig om het e.e.a. voor je uit te zoeken. Het lijkt mij dat Simyo een database heeft met gekoppelde kaarten en nummers.

Anders zullen ze vast een nieuwe afsturen en het nummer daarop overzetten.

Even bellen maar wel vooraf de gegevens en nummers van je kaart opschrijven.
Beste stn, dank je voor je reactie:D Het probleem is dat ik op vakantie in Turkije ben dus even bellen gaat niet makkelijk. Ik stuur wel een e-mail.
Reputatie 2
Badge +3
Allereerst een fijne vakantie gewenst!

Ik zou inderdaad een email sturen of een twitter bericht met een terugbel verzoek ofzo.

Succes.
Reputatie 2
Badge +3
Allereerst een fijne vakantie gewenst!

Ik zou inderdaad een email sturen of een twitter bericht met een terugbel verzoek ofzo.

Succes.


BTW check even welke nummer er bij je instelingen staat.
Hier vindt je ook je PUKnummer behoorde aan de juiste simkaart terug.

https://mijn.simyo.nl /instellingen# tab_simkaart
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sadji,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat heerlijk dat jij op dit moment aan het genieten bent van een vakantie in Turkije. Ik hoop van harte dat je beter weer hebt dan wij 😉 Het is natuurlijk erg lastig dat jouw simkaart op dit moment geblokkeerd is.

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem en zie hier dat je ondertussen ook antwoord op jouw e-mail gekomen is. Mijn collega Estelle heeft jouw simkaartnummer gecontroleerd en deze staat juist in ons systeem. Ze heeft je ook aangeraden na te kijken of je met het juist telefoonnummer ingelogd bent op Mijn Simyo. Laat je even weten hoe het er op dit moment voor staat?

@stn, bedankt voor het meedenken 🙂 Dit waarderen wij enorm.

Groetjes,
Angela
Beste STN en Angela,

Sinds vanmiddag ben ik weer in Nederland en ik snap wat jullie bedoelen. In Turkije was het inderdaad veel beter weer 😃 Maar ik ben wel blij om weer lekker thuis te zijn.

Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van Simyo en de juiste simkaartnummer en PUK code zijn op mijn simyo gezet. Alleen als ik de PUK code intoets in mijn mobiel, dan wordt er gevraagd naar de Pin code. Als ik vervolgens de pincode ook intoets, krijg ik weer het scherm waarop staat dat ik de PUK code moet intoetsen.

Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar wat :/

Groetjes 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sadji,

De kou hier zal wel even wennen zijn 😉 Al is slapen in je eigen bed toch vaak ook wel weer fijn.

Wat handig dat jouw simkaart gegevens nu juist op Mijn Simyo staan. Het is dan ook de bedoeling dat het werk! Het probleem wat je omschrijft doet mij denken dat je een Samsung hebt. Zou je jouw simkaart kunnen plaatsen in een andere telefoon en het dan nog eens te proberen. Samsung vraag namelijk om een 10 cijferige pincode. En dat hoeft natuurlijk niet. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Ik had de foute PUK code te vaak in gevoerd en nu is mijn simkaart permanent geblokkeerd.. 😃 Er is een vervangende simkaart opgestuurd door de simyo klantenservice 😃

groetjes,
Florence
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sadji,

Wat zijn ze toch goed bij de klantenservice hè 😉? Laat je het weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury

Reageer