.

Beantwoord

Hoe haal ik de pincode volledig weg van mijn simkaart

  • 13 July 2012
  • 4 reacties
  • 44849 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik wil de pincode volledig verwijderen van mijn simkaart zodat er direct bij het opstarten contact wordt gemaakt met het netwerk. Is dit überhaupt mogelijk en hoe doe ik dat? Kan ik dat instellen via mijn telefoon?

Let op: het gaat dus niet om de pincode van de GSM maar om de pincode van de simkaart.
icon

Beste antwoord door Natascha 13 July 2012, 14:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste LVO,

Welkom op het forum!
De optie voor het uitzetten voor de vragen van de pincode kan je uitzetten via de beveiliginginsinstellingen van je toestel.
Ik raad je aan om de handleiding van je toestel hiervoor te raadplegen.
Beste LVO,

Welkom op het forum!
De optie voor het uitzetten voor de vragen van de pincode kan je uitzetten via de beveiliginginsinstellingen van je toestel.
Ik raad je aan om de handleiding van je toestel hiervoor te raadplegen.


Ik denk niet dat dit het juiste antwoord is, ook ik heb het nodig dat de pincode van de SIMkaart geheel uit wordt gezet om gebruik in een GPS-tracker mogellijk te maken, dus de vraag blijft bestaan "hoe zet je de pincode van de simkaart uit" hopende op een snel antwoord........
Pim
Gevonden, en ik kan u mededelen dat het antwoord van de admin WEL klopte, je kunt het uitzetten in je telefoon, sorry admin 🙂 en bedankt, groet Pim
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roadrunrm,

Goed om te horen dat het is gelukt. En ook bedankt dat je het hier deelt op het forum. Zo hebben andere gebruikers er ook wat aan :D

Groetjes,

Alex

Reageer