.

Beantwoord

Hoe bestel ik een vervangende simkaart?

  • 15 September 2017
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb m'n best gedaan, weet onderhand hoe ik m'n nieuwe simkaart kan activeren maar bestellen ho maar?!!

In mijnsimyo, onder instellingen...ik kan het niet vinden. Maar zou wel heel graag een nieuwe simkaart aanvragen. Kunnen jullie me verder helpen?

Groetjes,

C
icon

Beste antwoord door Ron H 16 September 2017, 09:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi christabodaan,

Via deze link https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart kom je bij je simkaart. Scroll omlaag en je ziet hoe je een nieuwe simkaart kunt bestellen.

Gaat het zo lukken?
Hey Frans,

Hartstikke bedankt voor je reactie, maar zover was ik zelf ook gekomen. Onder de tab simkaart kom ik alleen geen optie "nieuwe simkaart bestellen" tegen. Ik kan alleen: blokkeren, activeren of nummer behoud aanvragen...



Gaat dus niet lukken...:-(

C
Reputatie 7
Badge +6
Je hebt in het verleden waarschijnlijk een simkaart besteld en deze nooit geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Christa,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, wat onhandig dat je geen simkaart kunt bestellen! Wat Ron zegt klopt: je hebt ooit een simkaart besteld en nooit geactiveerd. Dit was in maart. Kun je dit plaatsen? Hierdoor staat het systeem erop dat je de simkaart nog activeert. Maar geen zorgen hoor, ik kan dit voor je oplossen. Ik ga je (kosteloos) een vervangende simkaart toesturen 🙂 Je simkaartje komt binnen enkele dagen aan. Zodra hij er is, kun je 'm activeren. Hierna wordt je oude simkaart onbruikbaar.

Heb je hier nog vragen over?

@ Franswon en Ron H, dank voor het meehelpen!

Groetjes,
Jihane
Franswon, Ron H en Jihane,

Hartstikke bedankt voor al jullie hulp! Ik kan me geen nieuwe simkaart in maart heugen maar ik ben heel blij dat er nu een nieuwe aankomt! Super bedankt voor het kosteloos opsturen ook!

Groetjes,

Christa
Reputatie 5
Badge +9
christabodaan,

Graag gedaan namens mijn collega's! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer