.

Beantwoord

Hoe bestel ik een andere simkaart?

  • 12 September 2018
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

hallo,

Ik ben al een tijdje klant bij Simyo, nu is het zo dat ik een iphone heb gekregen.
Echter past het huidige sim kaartje niet in de iphone.
wat nu?

gr Harrie
icon

Beste antwoord door Jihane 13 September 2018, 14:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je zegt een tijdje.... je kunt via mijn simyo een nieuwe simkaart bestellen kosten vijf euro maar je kunt ook even wachten op een reactie van een moderator misschien vindt hij of zij een tijdje lang genoeg om jou kosteloos een nieuwe simkaart toe te sturen.😉
Controleer ook nog even je adres gegevens in mijn simyo.
Het is nog een normale simkaart, dus niet die je in 3 verschillende kan uitdrukken
Reputatie 7
Badge +10
Hi Harrie,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je een iPhone hebt nu! 🙂 Wat voor eentje? Veel plezier ermee!

Ron heeft helemaal gelijk: je kunt een vervangende simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Ik zie dat je dat al gedaan hebt - klasse! Ik zie ook dat je al klant bent sinds 2011. Dat is een lange tijd! Ik heb er daarom voor gekozen om die € 5,- voor jou te vergoeden, zodat je deze simkaart helemaal gratis ontvangt. Dat heb je wel verdiend, vind ik! Je zult deze vergoeding terugzien op je factuur straks.

Het overstappen van de ene telefoon naar de andere kan heel soepel verlopen. Hier lees je bijvoorbeeld hoe je je contacten kunt overzetten. Gaat vast allemaal goed komen, maar mocht je nog vragen hebben kun je altijd terecht bij ons.

Laat je 't weten?

@ Ron H, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer