.

Beantwoord

Hoe behoud ik mijn contacten?

  • 28 June 2019
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Omdat ik geen sms meer kon versturen , heb ik nieuwe simkaart aangevraagd , die heb ik nu binnen
maar ik weet niet hoe ik mijn contacten over moet zetten , ? Het is een gewone Fijsic telefoon bellen en sms
een senioren telefoon , wie weet hier antwoord op ze staan op mijn Sim , nu en ik behoud deze telefoon ,
vr groet Kleppertje
icon

Beste antwoord door Kleppertje 29 June 2019, 01:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Kijk eens in het menu, telefoonboek of je de contacten afzonderlijk kunt kopiëren naar het telefoongeheugen van oude simkaart.

Zorg wel eerst even voor een back-up. Dus contacten altijd even op papier zetten of een bestandje maken op de computer....Usb-stick voor je de nieuwe simkaart activeert.
Reputatie 1
Badge
Beste Frisian, bedankt voor jou antwoord , maar het is al opgelost , het +31nummer wat eindigt op een3 was weg en
daarom kon ik niet meer sms sturen , dat nummer staat in de telefoon ben er zelf de hele avond al mee bezig ,
ik had ook die nieuwe Sim kaart niet nodig gehad , maar oké na veel zoeken is alles in orde Vr bedankt , Gr Kleppertje
Aha kijk, de berichtencentrale neem ik aan.
Nice! Fijn dat het is opgelost.

Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kleppertje,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat er even iets mis ging met het versturen van sms'jes! Maar vooral: goed dat het nu intussen opgelost is! 🙂 Ik ben blij dat te lezen.

Ik weet dat het nu niet meer nodig hebt, maar als je op deze linkt klikt, zie je een paar tips over hoe je je contacten kunt overzetten. Wellicht heb je er in de toekomst iets aan.

@ Friesian, hartelijk dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer