.

Beantwoord

Help simkaart is vergrendeld, wat is juiste puk code plus pincode?

  • 22 June 2014
  • 5 reacties
  • 15995 Bekeken

Sim blijft vergrendeld nadat ik goede puk heb ingevoerd plus goede pin. Maar lukt me niet meer om sim te ontgrendelen. Vreemd want nog geen uur geleden deed hij nog gewoon. En nu thuis niet meer. Graag hulp?

Gr Darkangel.
icon

Beste antwoord door Kim 23 June 2014, 13:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Proeven klopt. Niet. Help moet er staan.
Is mobiel voor mijn dochter. Zo heeft ze morgen geen bereik. Kan ze niet bellen of gebeld worden... Help graag!!!
Badge +6
Hoi Darkangel75, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat er problemen zijn met het ontgrendelen van de simkaart van je dochter 😞

Weet je zeker dat het de simkaart is die is vergrendeld en dat de telefoon niet vraagt om de code om de telefoon zelf te ontgrendelen?
Ook zie ik dat je vanochtend contact hebt gehad met onze klantenservice voor de pin- en pukcode.

Ik hoor graag van je of het probleem inmiddels is opgelost of dat ik nog wat voor je kan doen! :)

N.B. Ik heb "Proeven" even uit de titel gehaald van het topic :)

Update: Heeft je dochter toevallig een Samsung telefoon? In dat geval raad ik je aan de simkaart in een andere telefoon te plaatsen en daarin de pukcode in te voeren en daarin vervolgens een nieuwe pincode te kiezen en vervolgens de simkaart weer terug te plaatsen in haar telefoon. Het is namelijk bekend met Samsung telefoons dat deze de pukcode niet altijd accepteren ook al is deze juist 😞
Badge
Beste

Wat geeft hij aan als u uw puk in voer???

Mocht deze onjuist zijn dan geeft hij aan (Onjuiste puk code)
Geef hij dit niet aan dan heeft uw dochter waarschijnlijk ook een code op de telefoon gedaan dit heeft dan niets met uw simkaart te maken.
En het beste is dan even langs een telefoonzaak te gaan misschien dat hun op een of andere manier uw telefoon kunnen resetten.


Mvg

Alex
Badge +8
Hoi alex32,

Bedankt voor je aanvulling 🙂 Ik hoop dat Darkangel75 er wat aan heeft en ons nog laat weten hoe het ervoor staat.

Groetjes,
Charlene

Reageer