.

Beantwoord

Hebben jullie een beveiliging tegen simswapping?

  • 10 December 2018
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/4509856/sim-swapping-hoe-werkt-het-hoe-bescherm-je-jezelf

Heeft Simyo een beveiliging tegen simswapping, en zo nee: wat zijn jullie van plan hier tegen te doen?
icon

Beste antwoord door Jihane 10 December 2018, 19:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Zoals hier al is geschreven zal Simyo niet in details naar buiten treden over de genomen maatregelen.
Dank, de zoekfunctie gaf dat topic niet aan, anders had ik daar wel een reactie geplaatst.
Er niet over communiceren wekt helaas geen vertrouwen.
Graag zou ik de mogelijkheid zien om een wachtwoord in te stellen voor wijzigingen die telefonisch worden doorgegeven, zodat ik niet hoef te vertrouwen op de integriteit van de medewerkers.
Er is niet gesproken over niet communiceren überhaupt. Maar het is nooit verstandig om beveiligingsmaatregelen openbaar te verkondigen. Daarmee help je kwaadwillende juist.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ritsji,

Goed dat je hier meer over wil weten! Ik heb dezelfde vraag net al hier beantwoord 🙂 Zullen we daar verder kletsen? Je kunt een vraag dan achterlaten als reactie in dat topic. Ik probeer alles even bij elkaar te bundelen en één centraal topic aan te wijzen hierover. Dat scheelt een hoop!

Ik hoop dat dat antwoord toereikend voor je is, en anders kun je altijd aan mijn mouw trekken voor extra informatie en/of geruststelling.

@ Ray, dankjewel voor je reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer