.

Beantwoord

Heb ik voor mijn samsung galaxy s4 een dikkere simkaart nodig?

  • 25 August 2020
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Ik lees dat ik een dikkere simkaart nodig heb in mijn galaxy s4 op dit forum, maar ook op mijn s4 kan de telefoon de simkaart niet lezen.

icon

Beste antwoord door Tessanne 26 August 2020, 16:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi guykunst,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je al op het forum hebt gezien waar het probleem aan kan liggen! Je zit zeker in de goede richting. :blush:

 

Het komt bij bepaalde toestellen voor, bijvoorbeeld de samsung S4 en de iphone SE, dat de simkaart die wij opsturen niet dik genoeg is voor de simkaart lade van het toestel. Dat komt omdat ze in deze toestellen andere lades hebben gebruikt dan de meest gangbare, heb ik mij laten vertellen. Het gevolg hiervan is dat de telefoon moeite heeft om de simkaart goed te lezen. De simkaart kun je vaak wel gewoon gebruiken in een ander toestel, omdat deze niet stuk is, maar dus niet in de genoemnde toestellen omdat de simkaart dan gewoon niet correct contact maakt.

 

Een oplossing voor dit probleem is het versturen van een dikkere simkaart. Dit kan ik zeker voor je in orde maken! Het enige wat ik dan van jou nodig heb, zijn ter controle jouw adresgegevens en welk formaat simkaart er in jouw telefoon past (micro of nano: volgens mij is het micro). Deze mag je in een privéberichtje naar mij opsturen. Dan zal ik zorgen dat er een dikkere simkaart naar jou wordt opgestuurd. 

 

De simkaart hoeft alleen nog maar geactiveerd te worden, hoe dat kan lees je in de brief die je krijgt. Of wij activeren de simkaart voor jou en dan kun je hem direct gaan gebruiken zodra de simkaart binnen is. 

 

Geen zorgen! Op deze simkaart behoud jij gewoon jouw nummer en gegevens op de aansluiting. Bij de nieuwe simkaart krijg je wel een andere PIN- en PUK-code. Deze zul je per mail ontvangen. 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, reageer dan gerust (of stuur het mee in het privéberichtje)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer