.

Beantwoord

Heb ik al een nano simkaart?

  • 3 February 2019
  • 8 reacties
  • 614 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 8 reacties
Graag wil ik weten of ik een nano simkaart heb. Ik zie dat het 3 in 1 simkaarten zijn sinds 2016. Echter ben ik al abonnee sinds 2013. Kun je de nano er gemakkelijk uithalen (eruit klikken lijkt niet te kunnen) of moet je dit knippen? En anders dien ik dus een nieuwe simkaart te bestellen.
icon

Beste antwoord door Kevin 4 February 2019, 16:28

Bekijk originele reactie

8 reacties

Knippen kan maar is niet aanbevolen. Bij sommige telecomwinkels hebben ze er een tang voor, maar ook dan kan het fout gaan. Als de chip beschadigd is heb je geen werkende simkaart meer. Je kan het dus proberen maar een nieuwe bestellen is aanbevolen.

Ik vermoed dat je nu een micro simkaart hebt. Merk en model telefoon zeggen meer.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag sgu,

Zoals Ray al aangaf is het niet verstandig om de simkaart zelf te knippen, ook het laten knippen kan helaas weleens mis gaan. Ik heb meteen even voor je nagekeken wat voor soort simkaart je hebt. Aan het simkaartnummer kan ik zien dat je nog geen 3 in 1 simkaart hebt.

Zou je even willen controleren of het adres wat bij ons bekend is op Mijn Simyo nog klopt en deze aanpassen als dat niet het geval is? Als je me vervolgens hier even laat weten dat het in orde is dan stuur ik meteen een simkaart naar je op! :D

Groetjes,

Kevin
Badge
Bedankt mannen!

@ Kevin mijn adres klopt. Zie de simkaart graag verschijnen. Zitten hier nog kosten aan verbonden?

Groet
Reputatie 5
Badge +4
Hoi sgu,

Ik heb de vervangende simkaart meteen naar je opgestuurd! Normaal zijn de kosten €5 voor een nieuwe simkaart, ik zie dat je deze simkaart al 6 jaar gebruikt. Deze heb ik dus kosteloos naar je verzonden. 😃

Groetjes,

Kevin
Beste Kevin,

Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen. Vanwege een nieuwe telefoon waarvoor nano nodig is, en ik heb nu een micro sim. Aangezien mijn huidige simkaart ook geen 3in1 simkaart leek en ik niet wilde knippen, heb ik een vervangende besteld. Nu lees ik in bovenstaand bericht dat je dit gratis kunt opsturen > mijn simkaart is ook al aantal jaar oud. Kan je voor mij ook nog iets met de 5 euro simkaart kosten doen?
Alvast bedankt,

Annemiek
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Annemiek,

Fijn dat je die simkaart hebt ontvangen! Ik heb de kosten voor de vervangende simkaart verwijderd 🙂 Je factuur wordt binnen een week aangepast.

Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Groetjes,
Lu
Super, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Apeters,

Namens Lu: heel graag gedaan! 😃 Geniet van je dag nog!

Groetjes,
Jihane

Reageer