.

Beantwoord

Geen welkomstmail ontvangen. Wat nu?

  • 13 January 2017
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Voor een nieuw abonnement wel simkaart ontvangen maar geen email met wachtwoord
icon

Beste antwoord door Ray 14 January 2017, 08:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Mails verschijnen ook wel eens in de spambox.

Bedoel je met wachtwoord de pincode van de simkaart?

Deze is ook te vinden op de MijnSimyo pagina van het betreffende nummer > instellingen > simkaart.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jan S,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag aan ons stelt. :D

Bij het bestellen van het abonnement heb je zelf de mogelijkheid gekregen om een wachtwoord in te stellen. Dit is het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op Mijn Simyo

Als je van ons geen welkomstmail hebt ontvangen, dan kun je inderdaad het beste even je Spambox controleren. Soms komt'ie hier wel eens terecht. Hetzelfde geldt voor de mail met je pin- en PUKcode.

Laat je het ons weten als je hier toch niet uitkomt? Je kunt mij dan ook een privé mail sturen met je postcode, huisnummer en het simkaartnummer van de ontvangen simkaart.

@ Raytje, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer