.

Beantwoord

Kan geen vervangende simkaart bestellen

  • 27 September 2013
  • 1 reactie
  • 326 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ben mijn simkaart kwijt en ik wil een nieuwe bestellen, maar ik krijg de melding "Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen." Het bedrag van 5 euro is niet van mijn tegoed afgeboekt. Hoe kan ik zie of er inderdaad een kaart naar mij onderweg is?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 September 2013, 15:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Ik ben mijn simkaart kwijt en ik wil een nieuwe bestellen, maar ik krijg de melding "Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen." Het bedrag van 5 euro is niet van mijn tegoed afgeboekt. Hoe kan ik zie of er inderdaad een kaart naar mij onderweg is?

Hoi Cftbl,

Welkom op het forum!
Ik zie helaas niet in het systeem dat je een vervangende simkaart hebt besteld 😞. Kan je mij laten weten of je een gewone, micro of nano simkaart nog hebt en of je akkoord gaat met de €5,- kosten voor de simkaart? Zodra ik dit weet zal ik de simkaart voor je versturen 🙂.

Reageer