.

Beantwoord

“Geen simkaart”, wat nu?

  • 14 November 2018
  • 7 reacties
  • 498 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Vandaag is m’n simyo ingegaan maar de simkaart werkt niet.

Sim is geactiveerd en heb al aantal keer m’n telefoon gereset maar helaas.

Contact gehad via whatsapp en simkaart gereset maar dit werkte ook niet.

Mijn probleem zal morgen doorgegeven worden aan colkegas maar ik zal dus heel de dag niet bereikbaar zijn als ik ga werken.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen, toestel is een iPhone 7.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 15 November 2018, 09:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Rma,

Welkom op het Forum!

Ah, balen dat je simkaart niet werkt! Mijn collega heeft het probleem doorgegeven aan de technische afdeling. Wij gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!

Als je de melding 'Geen simkaart' krijgt te zien, wordt de simkaart niet gelezen in het toestel. Heb je de simkaart al in een ander toestel geplaatst? Zo ja, wordt deze daar wel gelezen?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 7
Omdat het mogelijk vaker voorkomt, heeft Apple hiervoor een Support pagina aangemaakt.
Zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT201420

Zit hier misschien een stap tussen die je verder op weg kan helpen?
Ander toestel heb ik ook geprobeerd en dan krijg ik dezelfde melding.

Heb alles geprobeerd maar zonder resultaat.

Als ik zo rondkijk komt dit probleem best vaak voor.

Voorlopig dus nog een paar dagen niet bereikbaar, op z’n zachtst gezegd ben ik hier niet blij mee.
Nieuwe simkaart ontvangen vandaag, deze doet het wel.

Aantal belangrijke telefoontjes gemist hierdoor, wanneer mijn abonnement verloopt ga ik een andere provider zoeken.
Reputatie 7
Sorry, je hebt twee dagen na je melding een nieuwe simkaart ontvangen. En nu geef je aan dat je hier niet tevreden mee bent?
ik kan niet anders dan je alvast heel veel succes te wensen bij/met je nieuwe provider. Ik denk niet dat je elders zo snel en voortvarend wordt geholpen.
In 2 dagen geholpen en dan nog niet tevreden. Beetje jammer weer.

Techniek blijft techniek he.

Als ik zo rondkijk komt dit probleem best vaak voor.


De vele, en dat zijn er meer dan waarvan het niet werkt, die wel een werkende simkaart hebben vanaf dag 1 melden dat ook niet. Altijd uit gaan van je eigen situatie en niet naar andere kijken. Elke casus staat op zich.

Zoals @RicoK al schreef, veel plezier bij je nieuwe provider.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Rma,

Ik zie dat mijn collega een aantal dagen geleden gratis een vervangende simkaart heeft verstuurd. Wat fijn dat deze is aangekomen en het ook nog eens doet!

Ik vind het jammer om te lezen dat deze ervaring ervoor zorgt dat je een overstap wilt maken. Zoals RicoK en Ray aangeven ben je snel geholpen en was dit ook nog eens meteen de oplossing. Sommigen problemen zijn nou eenmaal wat hardnekkiger dan anderen, daar kunnen wij als Simyo helaas ook niks aan doen.

RicoK en Ray, bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Niels

Reageer