.

Beantwoord

Ik krijg de melding geen simkaart. Wat nu?

  • 10 October 2017
  • 8 reacties
  • 16479 Bekeken

Badge
Mijn telefoon geeft aan dat er geen simkaart in zit. Dat gebeurt al een paar maanden af en toe, maar een herstart was dan voldoende. Nu helpt herstarten niet meer. Simkaart er uit halen en opnieuw er in doen helpt ook niet.

Wat kan ik nog proberen?
icon

Beste antwoord door Els 10 October 2017, 12:29

Bekijk originele reactie

8 reacties

Kaartlezer waarschijnlijk kaduuk. Je kunt naar een (reparatie)winkel. Oud toestel?

Sim, SD en batterij 15 minuten uit toestel. Alles terug weer aanzetten. Helpt dat? Heb je dat wel gedaan?
Reputatie 7
Badge +9
Welk toestel heb je? Sommige toestellen willen graag een dikkere simkaart.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Hamertje,

Goed dat je je vraag hier op het Forum stelt, wel balen dat je deze problemen ervaart.

Om er achter te komen waar het probleem precies ligt, wil ik je vragen om een kruistest te doen. Plaats je simkaart in een andere telefoon en test ook of een andere simkaart in jouw telefoon wel werkt. Zo kun je zien of je telefoon wellicht stuk is bij de simkaarthouder of dat je simkaart wellicht problemen geeft.

Houd je ons op de hoogte?

@Groentjuh en Friesian, lekker bezig! Bedankt voor de hulp tot zover.

Groetjes,
Els
Badge
Het is een iPhone 5C. Dus volgens mij kan ik de batterij er niet zomaar uithalen.
Simkaart zit er al een paar jaar in.
Kaart doet het wel in andere telefoon.

Ben bang dat kaartlezer stuk is.

Groet Hennie
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Hamertje,

Wat jammer zeg. Heb je ook al een andere simkaart in het toestel geprobeerd?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ja, ook geprobeerd. Ik heb inmiddels een andere telefoon.

Groet, Hennie
Vertel, vertel welke heb je gekozen? Ben nieuws(gierig). 😇
Reputatie 6
Badge +5
Ik ben ook wel benieuwd naar je nieuwe telefoon, Hamertje! Werkt je simkaart inmiddels ook weer naar behoren? :)

Groetjes,
Niels

Reageer