.

Beantwoord

Ik heb geen service. Hoe kan dat?

  • 19 January 2017
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Hoi,
Ik heb nu een nieuwe telefoon en ben overgestapt naar Simyo. Maandag word mijn oude nummer overgezet. Alleen blijft mijn telefoon aangeven dat ik nergens service heb. Dus als ik wil bellen kan dat niet. En ik kan mijn whatsapp ook niet instellen omdat ik ook geen smsjes binnen krijg! Is hier wat aan te doen?

Met vriendelijke groet,
Nina van Buuren
icon

Beste antwoord door Asma 19 January 2017, 16:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Als pas maandag je nummer wordt overgezet moet je nog even wachten aangezien nu je nummer no bij je oude provider zit. Op maandag wordt het dus als het goed is naar Simyo overgezet en kan je alles doen met je telefoon bellen smsen eventueel internetten en natuurlijk ook whatsappen.

Groet Paul.
Tot die tijd heb ik een tijdelijk nummer stond er in de email. Klopt het dan dat die ook niet werkt?

Met vriendelijke groet,
Nina
Reputatie 5
Badge +6
Nee dat wist ik niet.
Die zou wel gewoon moeten werken maar ik kan niet meer zien.
De moderators zullen even moeten kijken denk ik. misschien dat een reset op je netwerk genoeg is.

Groet Paul.
Is het ook mogelijk om dan tot maandag te wachten? Aangezien mijn nummer dan is overgezet?

Met vriendelijke groet,
Nina
Reputatie 6
Badge +7
Hoi ninavanbuuren,

Welkom in ons Forum-dorpje. Maak het jezelf gemakkelijk. :D

Balen dat je simkaart geen service heeft! Als je een simkaart van ons ontvangt, dan zou je 'm inderdaad direct kunnen gebruiken.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je Prepaid hebt. Je zou moeten kunnen bellen met je simkaart, wel maak je dan gebruik van je tijdelijk Simyo nummer. In het geval van een Sim Only abonnement valt het verbruik buiten je bundel, dus dat is niet aan te raden.

Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk kunt gebruiken, heb ik 'm voor je gereset. Ik raad je aan om je telefoon uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich met de juiste gegevens op ons netwerk registreert. Dit hoeft je niet perse nu te doen, maandag is ook goed. ;)

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@PaulH, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer