Beantwoord

Geen nanokaart ontvangen

  • 18 maart 2014
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ik heb 12 maart een simkaart besteld. Een foute en geannuleerd. Contact gehad 13 maart met deklantenservice. Met het verzoek een nanokaart op te sturen. Waarschijnlijk was de 1ebestelling al onderweg. Maar niet getreurt meteen de juiste: een nanokaart besteld online. Deze zou ook verstuurd worden. Helaasnog niets ontvagen en de 1e bestelling is ook niet geannuleerd en beltegoed teruggestort. Mijn nieuwe iphone5 is vandaag binnen gekomen maar helaas is bellen niet mogelijk. Graag uw reactie
icon

Beste antwoord door Dries 19 maart 2014, 12:49

Hoi Thieu,

Zoals ik in hier heb aangegeven, zal ik dit topic sluiten. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Je kunt in het doorverwezen topic reageren.
Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Thieu,

Zoals ik in hier heb aangegeven, zal ik dit topic sluiten. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Je kunt in het doorverwezen topic reageren.