.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bereik met mijn simkaart?


Badge
Ik heb echt dringend bereik nodig om mijn werkbriefjes intevullen .krijg een inlog nmr via mijn sms.maar ik heb met mijn nieuwe simkaart nog steeds geen bereik en kan niet bellen morgen naar klantenservice. Ik zit met me handen nu in ht haar.helpppp ik hb bereik nodig.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 May 2017, 10:24

Bekijk originele reactie

15 reacties

Je krijgt wel een sms maar je hebt geen bereik. Die volg ik niet.

De klantenservice is trouwens dicht op dit tijdstip.
Badge
Nee geen sms.maar dat moet ik ontvangen voor inteloggen voor me werk. Mijn nmr is automatisch geregistreerd met mijn werk
Badge
Sorry beetje onduidelijk getypt inderd als ik ht teruglees.haha
Simkaart is geactiveerd?

Indien ja, zet je telefoon 10 minuten uit en start hem daarna weer op..
Badge
Ja alles goed gedaan .ook al paar x aan en uit fezet
Vandaag even op een moderator wachten. Die kan meer zien dan ik en eventueel een reset uitvoeren.
Badge
Ik heb nog steeds geen bereik. Ik kan geen werkbriefjes inwisselen deze via mijn sms nmr gaat waarmee ik moet inloggen. Ik ga zaterd op vaka dus hoop het gauw wordt opgelost .dit niet aan mijn telefoon ligt . Als ik geen werkbriefjes invul krijg ik ook geen loon.ben dus echt afhankelijk hiervan.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Angelique,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om netwerkverbinding te maken, terwijl je het wel nodig hebt 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Ik lees ook dat mijn collega de notitie heeft gemaakt dat je je simkaart in een andere telefoon hebt geprobeerd. Toen werkte het wel. Verder zie ik in je verbruik ook staan dat je wel een sms hebt verstuurd gisteren en ook dat je internet hebt verbruikt. En je hebt gebeld naar de klantenservice natuurlijk. Deed je dat met een andere telefoon?

Ik ben nu vooral benieuwd naar wat de situatie momenteel is. Er is namelijk ook al een reset uitgevoerd op je simkaart.

Is het een idee alles met je werkbriefje te regelen via een andere telefoon waarmee je dus wel bereik hebt? Ook raad ik je aan om met je toestel even langs een telefoonwinkel te gaan, want als je simkaart het gewoon doet in andere toestellen, dan suggereert dat dat het een toestel-issue is. Ook wil ik je aanraden om een andere simkaart in jouw telefoon te proberen. Werkt dat ook niet? Dat wijst al helemaal op een toestel-probleem.

Laat je me weten hoe dit verloopt met je telefoon?

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo.
Ja met een ander toestel werkt ht kaartje wel. Daar heb ik dus een sms enzo mee verzonden. Werkbriefjes gelukkig geregelt. Deze week komt iemand mijn toestel nakijken .probeer dan ook een ander kaartje erin te proberen.
Dankje ray en jihane voor de hulp en info. Ik laat ht verdere verloop nog even weten.
Groetjes ang
Badge +7
Hoi Angelique westerhof,

Gelukkig heb je alles met je werkbriefjes nog via een andere telefoon kunnen regelen. Hopelijk komt alles verder ook weer goed met je toestel.

Graag gedaan en we horen de afloop graag :)

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi hoi.morgen wordt mijn foon opgehaalt en nagekeken .hb nu ht simkaartje in andre foon.zaterdag ga ik op vakantie, als ik terug ben laat ik ht weten wat ht probleem was van mijn foon en evt proberen we daar een andre simkaart in te stoppen voor te kijken of hij die wel afleest.grtjes en tot horens ang
Badge
Ik wil even laten weten dat we kaartje van t mobile erin hebben gedaan en een kaartje van vodafhone.allebei bereik met mijn telefoon .mijn telefoon is dus in orde. Nu heb ik ook geen 4 g.
Badge
Dus het simyo kaartje is niet te gebruiken in mijn samsung s6 .
Badge
Ik lees op het forum dat meerdere een probleem hebben met een simyo kaartje wat in de ene telefoon wel doet en in een andere telefoon niet. Ik had ook graag mijn 4g .
Groetjes ang
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Angelique westerhof,

Wat vervelend dat je nog steeds geen bereik hebt met je simkaart! Vooral omdat het erop lijkt dat andere simkaarten wel prima werken in jouw telefoon. Het klopt dat deze meldingen vaker gemaakt worden, maar dan in combinatie met een Samsung Galaxy S4. Met de S6 zou het prima moeten werken.

Ik heb je een nieuwe simkaart opgestuurd. Omdat je deze simkaart pas net hebt, heb ik hem zonder kosten verzonden. Op deze manier weten we zeker dat je simkaart niet defect is. Deze simkaart zal binnen 3 werkdagen bij je op de mat vallen en kun je activeren via de bijgeleverde instructies. Laat je ons weten hoe dit gaat?

Groetjes,
Angela

Reageer