.

Beantwoord

Foutmelding "Geen SIM" niet te verhelpen. Hoe kan dit?

  • 27 April 2015
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
'Ik gebruik al een hele tijd de telefoon, maar nu geeft het nadat ik de telefoon opgeladen heb de storing "Geen SIM, Plaats SIM-kaart" . Al een paar keer de kaart eruit gehaald en er weer in gedaan. Ik kan het niet proberen in een andere telefoon omdat de maat SIM kleiner is dan van anderen. Wat kan ik hieraan doen?'.
icon

Beste antwoord door Tiury 29 April 2015, 11:47

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi ThejoyXD,

Welkom op het Simyo Forum.

Probeer je sim-kaart toch even in een ander toestel te zetten. Zo kun je makkelijk controleren of hij stuk is.
Heb je geen 3-in-1 sim-kaart?
Badge
Wat is een 3-in-1 simkaart? Is in elk geval prepaid.
Reputatie 5
Badge +10
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-voor-simkaart-heb-ik-nodig-45
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ThejoyXD, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat vervelend dat je telefoon je simkaart plotseling niet meer kan herkennen. Helaas hebben de fabrikanten er voor gekozen om nu verschillende soorten simkaarten te gebruiken, zodat jij het niet eenvoudig kan testen. Is er wel iemand in je omgeving die het formaat simkaart van jouw telefoon heeft? Ik ben heel benieuwd of die het dan wel goed in je telefoon 🙂. Kun je ons ook even laten weten over welke telefoon het precies gaat?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie, maikel twinnie! 🙂
Badge
Iemand gevonden met eenzelfde simkaart (idd. 3-in-1) en kunnen uitproberen. De sim werkte inderdaad wel in de andere telefoon, mijn telefoon werkte ook met die andere sim. Nu alles weer in de originele telefoons en het werkt weer. Hoop dat het zo blijft. (Beetje late reactie vanwege o.a. Koningsdag).
Badge
Het ging over een Samsung Trend Lite
Reputatie 6
Badge +10
Iemand gevonden met eenzelfde simkaart (idd. 3-in-1) en kunnen uitproberen. De sim werkte inderdaad wel in de andere telefoon, mijn telefoon werkte ook met die andere sim. Nu alles weer in de originele telefoons en het werkt weer. Hoop dat het zo blijft. (Beetje late reactie vanwege o.a. Koningsdag).

Hoi ThejoyXD,

Wat super om te horen dat je simkaart het weer doet! Ik vraag me eerlijk gezegd wel af wat het nou precies is geweest, maar daar zullen we voorlopig niet achter komen. Ik verwacht dat het nu wel gewoon blijft werken. Zo niet, horen we het van je!

Groetjes, Tiury

Reageer