.

Sticky

FAQ: Hoe vraag ik een vervangende simkaart aan?

  • 19 April 2012
  • 0 reacties
  • 29002 Bekeken

Badge +5
  • Oud moderator
  • 163 reacties
Simyo levert altijd een 3-in-1 simkaart.

De 3-in-1 simkaart is een simkaart waar je elk formaat simkaart uit kunt klikken. Als je het normale formaat wilt gebruiken, dan hoef je niets te doen. Als je de micro- of de nano-simkaart nodig hebt, kun je die eruit klikken. Zo bestel je altijd de goede simkaart! Het verschilt per telefoon welke simkaart je moet gebruiken: bij twijfel vind je in de gebruiksaanwijzing van je telefoon welke simkaart jij nodig hebt.

Hoe vraag je de vervangende simkaart aan?

- Log in op Mijn Simyo;
- Ga naar het kopje Instellingen;
- Klik op het tabblad Simkaart;
- Klik op ‘Vraag een vervangende simkaart aan’;
- Bestel simkaart.

Een vervangende simkaart kost 5,- euro. De kosten worden automatisch verrekend met je beltegoed of je factuur. Na ontvangst van de simkaart activeer je deze via Mijn Simyo. Dit doe je doe je op dezelfde pagina als waar je de simkaart hebt besteld.

Simkaarten worden regelmatig op maat geknipt. Dit raden wij af. Je simkaart kan daardoor minder goed connectie maken met je telefoon. Ook kan de geknipte simkaart je telefoon permanent beschadigen.

Als je telefoon gestolen is, lees dan in het topic Mijn vervangende simkaart is geblokkeerd wegens verlies/diefstal wat je moet doen.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.