.

Beantwoord

Kan ik een extra simkaart aanschaffen voor mijn iPad?

  • 20 July 2018
  • 3 reacties
  • 1085 Bekeken

Heb een iPhone 6 en sinds kort een iPad air 2 met simkaart mogelijkheden, is het mogelijk om een extra Sim te bestellen, of is dat niet verstandig, heb wel 1 gig aan data op telefoon
icon

Beste antwoord door Ron H 20 July 2018, 16:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit is zeker mogelijk maar ik denk niet verstandig, je hebt dan een belbundel waarvoor je betaald maar hier kun je niets mee. Dit is namelijk de basis bij simyo.

Wat wel een mogelijkheid is is je internetbundel verhogen en dan je iPad koppelen aan je iPhone met persoonlijke hotspot.
Ik weet dat er mensen zijn die niet zo happig zijn op deze combi maar ik vind het ideaal😉
Top bedankt Ron, ik ga kijken hoe of wat

groet Pietertje
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pietertje,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even navraagt 🙂 Je kunt niet twee simkaarten met één nummer hebben, maar je kunt altijd een extra abonnement of Prepaid kaart aanschaffen. Je kunt daar dan inderdaad mee internetten, maar zoals Ron zegt is een abonnement dan niet altijd even handig: je hebt namelijk dan ook een belbundel die je niet gebruikt. Een Prepaid is dan eigenlijk handiger, omdat je met je beltegoed internet. Ook kun je internetbundels kopen daarbij. Hier vind je die informatie op een rij.

Ha, ik ben persoonlijk niet zo heel happig op hotspots, omdat andere apparaten een hotspot gebruiken als reguliere wifi-verbinding. Er worden dan veelal achtergrondprocessen in gang gezet, of updates uitgevoerd. Je internet kan dan sneller op gaan. Maar het is altijd een kwestie van keuze en voorkeur uiteraard!

Laat je 't weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer