Vraag

eSim installeren lukt niet meer (simyo app geeft opstartmenu niet meer)

• 31 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 362 Bekeken

Ik wil de eSIM installeren. Die doe ik via de app. De eerste poging heb ik onderbroken vanwege dat er iets anders was dat mijn aandacht vroeg. Nu wil ik het weer doen. Helaas doet de wizard het nu niet. Ik kom wel in de app maar krijg dus mijn eSIM niet geinstalleerd.

(app verwijderen en weer installeren na opnieuw opstarten telefoon helpt niet)

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Vinkie,

Welkom op het Simyo forum!

Goed dat je contact opneemt. Welke opties heb je nu? Kun je opnieuw een eSIM aanvragen of activeren? Kun je anders een screenshot sturen?

Groetjes,

Daisy

Ben ingelogd in de app. Daar bij instellingen de volgende opties (zie screenshot).

Simkaartstatus is dus actief. Als ik onderin op activeer eSIM kik wordt er een code verstuurd naar het nummer. Maar omdat de eSIM (heb geen gewone sim kaart gehad) nog niet is geinstalleerd ontvang ik deze niet...

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Vinkie,

Bedankt voor de screenshot! De code die je voor het laatst hebt gekregen, is inmiddels verlopen. Kun jij nogmaals in de app een code aanvragen? Deze kun je inderdaad niet zelf ontvangen, maar wij kunnen die wel per mail naar je opsturen. Zodra je dit hebt gedaan, mag je een dit even laten weten onder dit topic, dan zorgen wij dat jij de code per mail ontvangt. 

Alvast bedankt! :blush:

Groetjes,

Tessanne

Beste Tessanne, zonet de code aangevraagd via de app. Ik hou mijn email in de gaten!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Vinkie,

Ik zie niet dat het gelukt is, kun je het opnieuw proberen? Of gaat het toevallig om een ander nummer?

Groetjes,

Daisy

Vreemd. Heb opnieuw in de app via ‘eSIM een code aangevraagd. Ik heb maar 1 nummer en 1 account bij Simyo

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Vinkie,

Ik stuur je even een privébericht!

Groetjes,

Daisy

Reageer