.

Beantwoord

E-sim activeren lukt niet, wat kan ik doen?

  • 19 May 2020
  • 4 reacties
  • 447 Bekeken

Ik probeer mij n e-sim te activeren maar dit lukt steeds niet via de mijn simyo app, als ik daar kijk bij mijn simkaart geeft hij ook aan dat ik een 3 in 1 kaart heb, simkaart type 8, dit type kennen jullie niet, neem contact op! zegt de site.

Als ik een vervangende kaart wil aanvragen kan ik ook alleen maar een 3 in 1 kaart aanvragen, maar ik heb toch echt een e-sim besteld en hier ook mails over gekregen.

ik vermoed dat er aan jullie kant iets niet goed ingesteld staat.

Toestel is een motorola RAZR, van maart 2020. deze ondersteunt alleen esim

Graag hulp.

icon

Beste antwoord door Ferry1977 20 May 2020, 06:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ben je een bestaande klant? En wil je nu overstappen op esim met dat toestel? Of ben je een nieuwe klant. 

Ben een nieuwe klant, ik had een esim voor ios gekregen(stond er vanavond ineens in mijn simyo)heb net een ander abonnement  besteld voor android (Ineens stond de motorola ertussen vanavond) en nu werkte het binnen 7 minuten, andere abonnement aanvraag geannuleerd en nu is het dus opgelost. 

Top dat het is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ferry1977,

 

Fijn dat het al is opgelost!

 

Thanks Ray!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer