.

Beantwoord

e-sim activeren lukt niet, wat kan ik doen?

  • 2 March 2020
  • 7 reacties
  • 682 Bekeken

Hoi!

ik probeer mijn esim te activeren maar dat lukt niet. Eerst ontving ik de smscode niet. Deze is vandaag gemaild naar mij door de klantenservice, maar ik krijg steeds de melding dat de fout bij jullie ligt.

wat nu?

icon

Beste antwoord door Daisy 3 March 2020, 10:23

Bekijk originele reactie

7 reacties

Het lukt mij ook niet om te activeren. Ik krijg de melding dat ik mijn verbinding moet checken. Maar de verbinding is ok.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tenaj,

 

Dit kan kloppen! Je kan dit eventueel aanpassen in de instellingen > mobiel netwerk in je toestel, je kan daar zelf de primaire lijn instellen.

 

Groetjes,

Daisy

 

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij werkt het nu! Klopt het dat als ik mijn beide nummers actief heb, dat mobiel internet wordt gebruikt van mijn primaire nummer?

Nee. Je kunt kiezen welk nummer voor mobiel internet gebruikt wordt. Ga daarvoor naar instellingen > Mobile Data (of hoe dat heet op een Nederlandstalige iPhone). Je kunt er maar eentje kiezen, dat kan dus het primaire nummer zijn of het andere nummer. Tenminste zo werkt het hier; ik heb zowel een fysieke simkaart in gebruik als de Simyo eSIM.

Volgens mij werkt het nu! Klopt het dat als ik mijn beide nummers actief heb, dat mobiel internet wordt gebruikt van mijn primaire nummer?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tenaj,

 

Bedankt voor je snelle reactie met screenshot!

 

Als je de app afsluit en helemaal opnieuw opstart, zou je het proces opnieuw kunnen doorlopen en dezelfde code kunnen gebruiken. De code was verlopen maar hebben we voor je hersteld! Laat je me weten of het nu wel gelukt is?

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

 

dit is de melding die ik krijg. En ik heb nu maar 4 pogingen over 🤷🏽‍♀️

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tenaj,

 

Welkom op het Simyo forum! Super balen dat het niet lukt om de eSIM te activeren. Kun je me precies vertellen bij welke stap het misgaat en welke melding je precies krijgt? Eventueel een screenshot plaatsen.

 

Dan kan ik vanaf daar verder kijken hoe ik je verder kan helpen.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer