.

Beantwoord

e-sim

  • 5 August 2020
  • 4 reacties
  • 410 Bekeken

Wil de de aangeschafte e-sim op mijn Xiaomi mi watch installeren. Moet mogelijk zijn, in Spanje (YouTube ) kan dit. Bij jullie (nog) niet. Komt dit nog en zo ja wanneer? Of kan ik de gekochte e-sim digitaal in de prullenbak gooien en naar andere mogelijkheden kijken.

Met vriendelijke groet  Ab Janssen

icon

Beste antwoord door Daisy 6 August 2020, 12:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Dag Ab, ik ben (nog) niet thuis in de eSIM (ook al ondersteunt mijn iPhone dit wel), maar is een smatwatch niet ter ondersteuning van een telefoon? Daarom, waarom wil je dan de eSIM installeren op de smartwatch in plaats van op de telefoon?

Let wel, ik ben net als jij een klant en je zal even een reactie moeten afwachten van een moderator (= Simyo medewerker).

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ab,

 

Momenteel is het alleen mogelijk om de eSIM te activeren op je smartphone met de Mijn Simyo app. Het is dus niet mogelijk deze op je smartwatch te activeren. Mocht je om deze reden geen gebruik willen maken van de aansluiting kun je de bestelling annuleren op www.simyo.nl/annuleren.

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Rico,

Bij het sporten is de telefoon soms niet echt handig. Een stand -alone horloge is dan een oplossing. Heb er al een gehad met een fysieke simkaart. Helaas lopen de providers met vertraging achter de markt aan en geven dan ook nog vaak voorrang aan Apple boven Android. Kun je zonder telefoon op pad en ben je toch bereikbaar. Als jij hem alleen als ondersteuning wilt gebruiken is natuurlijk prima maar hoef je geen horloge met e-sim te kopen.

Groet, Ab

Reputatie 7

Dag @Ab Janssen ik maak gebruik van een Apple Watch en gebruik deze eigenlijk inderdaad alleen ter ondersteuning van mijn iPhone.

Edit: En de Nederlandse AW’s hebben (nog) geen e(SIM)-ondersteuning.

Reageer