.

Beantwoord

Deblokkeren na ontvangst nieuwe simkaart

  • 4 January 2013
  • 13 reacties
  • 530 Bekeken

Badge
Vandaag nieuwe simkaart ontvangen nadat mn telefoon is gestolen. Klopt het dat ik tot maandag moet wachten voordat ik door de klantenservice mijn simkaart kan laten deblokkeren of is er een andere mogelijkheid.
icon

Beste antwoord door Wayne 7 January 2013, 15:59

Bekijk originele reactie

13 reacties

Vandaag nieuwe simkaart ontvangen nadat mn telefoon is gestolen. Klopt het dat ik tot maandag moet wachten voordat ik door de klantenservice mijn simkaart kan laten deblokkeren of is er een andere mogelijkheid.


Ik zit met precies het zelfde probleem. Kan iemand ons helpen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mark070 en Daniel den Hoed,

Volgens mijn gegevens hebben jullie allebei reeds contact met de klantenservice gehad en zijn de aansluitingen gedeblokkeerd. Zouden jullie even kunnen laten weten of alles naar behoren werkt?
Badge
Wayne,

Inderdaad heb ik mijn simkaart laten deblokkeren deze ochtend. Feit blijft bestaan dat het
niet handig is om de procedure zo te houden. Bij diefstal moet je online je nieuwe simkaart al
via een beveiligde omgeving activeren dus waarom deblokkeer je niet het nummer automatisch
bij het activeren van de nieuwe simkaart?

Het is bij mij al opgelost maar dit zou een stuk gebruikersvriendelijk zijn dan een heel weekend zonder mobiel te moeten.

Mvg,

Mark
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marik070,

Wellicht dat ik je niet helemaal goed begrijp, maar je kunt online je simkaart blokkeren ivm verlies of diefstal. Ook wanneer de vervangende simkaart wordt geactiveerd, zal de oude simkaart vervallen.

Groetjes,

Alex
na plaatsen van sim kaart in telefoon en intoetsen van pincode krijg ik steeds de melding sim blokkering
Badge
Dag simyo,
ik probeer al een paar dagen te bellen om mijn nieuwe simkaart te deblokkeren.
Kunnen jullie dat nu zsm alsnog doen?
Simnr: *
Heb hem namelijk al sinds maandag en de telefoonwachtrij is dagelijks ontzettend lang.
Groet, Niels
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum entes,

Is deze sim blokkering op te heffen met de pincode?

Hey Nielsv,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Als je het toestel uit en vervolgens inschakelt kan je gebruik van de aansluiting maken.
Badge
Welkom op het forum entes,

Is deze sim blokkering op te heffen met de pincode?

Hey Nielsv,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Als je het toestel uit en vervolgens inschakelt kan je gebruik van de aansluiting maken.


Wayne, het is nog steeds niet gebeurd. Meerdere keren aan en uitgezet, maar kan nog steeds niet bellen.  Ik word hier wel gek van, want ik betaal voor mn abonnement, terwijl ik al een week niet kan bellen. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nielsv,

Zou je het nu nog eens kunnen proberen en laten weten of werkt? Wel even toestel uit/aan doen. Ik heb je andere topics gesloten om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Nielsv,

Zou je het nu nog eens kunnen proberen en laten weten of werkt? Wel even toestel uit/aan doen. Ik heb je andere topics gesloten om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Alex


Eindelijk! Bedankt voor de service, Alex.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven NielsV.

Groetjes,

Alex
Heb een nieuwe simkaart gekregen. De pincode is niet juist. Wat moet ik doen
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum,

Toets eens bewust 3 keer de verkeerde pincode in en daarna de pukcode. Vervolgens kun je zelf een nieuwe pincode instellen. Kun je aangeven of het is gelukt.

Groetjes,

Alex

Reageer