.

Beantwoord

De simkaarten die ik heb besteld werken niet goed, wat nu?


Badge
Ik heb vier simkaarten besteld.

Een voor mijn dochter
Een voor mijn zoontje
Een voor mijn vriendin
En een voor mij zelf

Ik kan mijn vriendin en mijn dochter niet bellen??????????????????????

Wat is dit voor zooi mijn dochter had mij nodig belt me en we horen allebeide niets. Ik baaaaaall. Dit is nu net waar we een telefoon voor nodig hebben.
Mijn dochter kaan wel met andere nummers bellen mijn vriendin kan met niemand bellen.
icon

Beste antwoord door Caspar 4 June 2016, 13:47

Bekijk originele reactie

22 reacties

En het kan een stuk vriendelijker.....
Er zijn ook klanten actief om support te verlenen, dus doe je voordeel !

Suuk 6
Badge
Het is niet de eerste keer dat ik dit gedoe heb.

Ik ben zo kwaad dat er een bron is die mij mijn rechten ontneemt als communiceren met mijn naasten. Kan in mijn ogen alleen liggen aan onze eigen veiligheid dienst.


Dus wat wil jij daar aan doen Friesian hartstikke aardig dat je wil helpen. Ik denk niet dat jij dat kan.
Badge
Mijn vriendin is een Ukrainse dus men zal het wel verdacht vinden dat mijn simkaart daar is. Leek mij gewoon handig kan ik voor haar opwaarderen.
Badge
Dus het is noodzakelijk voor mijn relatie met haar dat word nu verziekt door waarschijnlijk een foute inlichtingen dienst.
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk niet dat onze of een andere veiligheidsdienst hier iets mee te maken heeft.
Staat bellen/gebeld worden in het buitenland aan op zowel de telefoon als Mijn Simyo van je vriendin en van jou?
Badge
Tuurlijk wat dacht jij dan . Ik denk gezien mijn ervaring en terreur die mij ten deel val over de afgelopen 24 jaar, Kan ik niet anders concluderen dat onze overheid zelf corrupt is. Of weet je meer over mijn leven dan ik zelf Franswon. Zou goed kunnen helaas.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi telefonie,

Dit is geen forum om levenservaringen uit te wisselen, ik kan alleen zeggen dat ik mijn portie ook achter de kiezen heb.

Simyo zal jullie jouw instellingen op het netwerk controleren, als je in een persoonlijk bericht aan de moderator die dit oppikt ook de andere nummers doorgeeft (dus niet hier) zal hij/zij ook van deze nummers de instellingen controleren. Eventueel volgt een reset, dat lees je nog wel.

De instellingen op de toestellen kan Simyo uiteraard niet controleren.
Badge
En omdat ik in dit land mij belazerd voel door mijn eigen overheid ben ik geprikkeld.

Omdat het gezeik niet ophoud. Ik heb in 2012 alles opgeschreven en aangifte gedaan bij de politie bij een zenuwachtig meisje. Wat ik opgeschreven heb word gebruikt om me verder te provoceren geen actie tegen corruptie. Dus als je dan niet kwaad word of je eigen dochter van 13 niet kan bellen.

Wat gebeurd er in Nederland met de klokken luiders vraag ik U?
Badge
Mafia net werk in de overheid politie leger en politiek. Anders waren we allang verlost van Wim lex zijn bijstand familie.
Badge
Ik voel me geprovoceerd omdat mijn aangifte tegen me gebruikt is.

Ik via de bedrijfs arts met fysieke terreur te maken had was geen arts maar commerciële organisatie. Omdat te bewijzen naar de politie gegaan maar die werken niet mee. Want dan zijn de rapen gaaf als ik gelijk krijg. Controle over het werk vee.

Ik kan dus niet bellen met mijn dochter 13 jaar oud, zoon van 9 en Ukraine vriendin. Door actie van het criminele netwerk hier in Nederland waar je naar toe moet voor om voor je recht op te komen. Slager keurt zijn eigen vlees.

Ik als brave burger word gecriminaliseerd omdat ik zie hoe het functioneert. En aangifte doe om het te gaan bewijzen. Wat doe ik in mijn eentje.

Daarom schrijf ik dit hier nogmaals op.
Laat nooit bloed aftappen zeker miet op je werk, er blijft wat achter in je bloedader waarmee men je op commando intellectueel uit kan schakelen. Daar komt het kort gezegd op neer. En het is science fiction meer maar praktijk.

Ik was kaderlid voor de vakbond bij een electronica bedrijf afgelopen mei was mijn laatste werk dag.
Ik laat mijn mond niet snoeren door dat tuig.
Badge
Intellectueel uitschakelen:

Je krijg hoofd pijn als met een kater van drank.
Je praat moeilijker .
En je korte termijn geheugen werkt niet dus je kan eigenlijk geen gesprek voeren of werken.

Dus de werkzame stof lijkt enig zins op de werking van alcohol alleen met tegelijkertijd de kater.
Badge
Je komt over als de verwarde Nederlander waarna ze heel goed voor je gaan zorgen in de gesloten kliniek als ze dat willen. Dit is ons Nederland of je er in wil geloven of niet. Lekker gluiperige techniek.
Badge
Ik kan nog steed niet bellen naar mijn kinderen en vriendin word dit nog opgelost??
Na franswon, zal ik het proberen maar ik raad je aan om de hulp die je krijgt te gebruiken waar dit forum voor bedoeld is, anders wens ik je veel suuk 6 !

Ik neem de 2 problemen die je het eerst hebt genoemd.
* Je dochter....doe om te beginnen een kruistest dus haar sim andere telefoon, andere sim haar telefoon. Daarmee (dekking is goed?) is na te gaan waar het probleem zit, telefoon of sim.
* Je vriendin bevindt zich in het buitenland.
Op mijn (haar) simyo staat bellen in en naar het buitenland aan? Ook bij jou? (Toestellen uit...aan, indien nodig)
Zie ook advies franswon..
Omdat ze een simyo simkaart heeft kan het nodig zijn ligt aan de dekking(?), handmatig netwerk zoeken, 2G i.p.v. 3G.
Er kunnen dus meer factoren zijn.

Voor het overige raad ik je aan om een vertrouwenspersoon op te zoeken, dit forum is daar niet geschikt voor.
Daarbij wens ik u ook alle goeds.

Net als franswon heb ik ook het een en ander meegemaakt en staat me nog te wachten (!), maar denk dan....
May the force be with me (you).:)

Een moderator meldt zich ook nog, zoals franswon al aangaf.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi telefonie,

Wat vervelend dat je problemen hebt met de simkaarten die je hebt besteld. Laten we kijken of we dit kunnen oplossen. Ik snap dat je achterdochtig bent aangezien je al flink wat hebt meegemaakt in je leven zo te horen, maar laten we er eerst vanuit gaan dat het allemaal gewoon op te lossen is en jullie heel snel weer met elkaar kunnen bellen.

Als ik het goed begrijp kan jij je dochter niet bellen. Wat voor melding krijg je precies wanneer je het probeert? Krijg je bijvoorbeeld haar Voicemail of hoor je helemaal niks? Is dit met meerdere personen zo?

Dan is er het probleem met de simkaart van je vriendin. Zoals er al is besproken zal de optie voor het buitenland bellen op Mijn Simyo goed moeten staan. Gelukkig hebben jullie dat al nagekeken! Kan ze helemaal niet bellen of alleen niet naar jou/Nederland?Heeft ze ook al geprobeerd om een ander netwerk te zoeken? Ze kan elk netwerk proberen en kijken of ze verbinding krijgt. Verder kunnen jullie de instellingen in de toestellen nog eens nakijken. Klik hier voor de juiste instellingen voor specifieke toestellen.

Ik hoop snel wat van je te horen, zodat we dit kunnen oplossen!!

@franswon en Friesian, heel erg bedankt mannen!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar,

Ik heb het net ook nog weer geprobeerd.

Als ik mijn dochter bel begin't het toestel contact te zoeken, ik hoor hem niet overgaan maar na een tijdje klinkt een korte toon. Tut en het toestel verbreekt het contact.

Dat is het zelfde als ik mijn zoontje probeer te bellen ook zo. Geen voice mail of dergelijke. Maar het kost me wel bel tegoed valt me op.
Mijn Ukrainse vriendin kan ik niet sms'en of bellen op haar lokale simkaart krijg ik wel een persoon die me verteld dat ik geen verbinding krijg.

Dus ik dacht test sms kreeg ze ook niet op haar mobiel.

Achtergrond informatie.
(De firma waar ik 23 jaar gewerkt heb en die op sluikse wijze hun kennis gebruiken om me te onderdrukken . Hebben veel verstand van mobiele telefonie. Voor betalen via mobiel en administratie voor ouderenzorg met het mobieltje.
Dus moeten alles weten over beveiliging. Kunnen deze kennis ook misbruiken.) ( Het hele gezeik begon begin jaren 90 met ene BEA-x en oud CEO Westendorp, en de stemcomputer wat kun je dan doen met de verkiezingen?)

Het is belangrijk dat meer nederlanders in de gaten krijgen hoe ze belazerd worden.
Badge
Vraag: Welke partij zit niet meer in de coalitie sinds het wegvallen van de stemcomputer
??
Reputatie 7
Badge +9
telefonie, het lijkt me handiger dat je jouw input beperkt tot het probleem met de telefoons c.q. simkaarten, allerlei zijsporen maken het onoverzichtelijk.

Een vraag: zijn de telefoons wel simlockvrij?
Badge
Het telefoon verkeer met mijn zoon en dochter heeft wel gewerkt. Maar nu niet meer. Dus dat was met dezelfde telefoon.

Dus het heeft niet te maken met een simlock.

Frans de dingen fie in jou beleving zijwegen zijn, daar zou ik eerder de oorzaak gezien de geschiedenis die ik heb ervaren. Dus om de duidelijk te maken waar de oorzaak ligt is dat noodzakelijk denk ik.

Mijn ex kan wel met de kinderen bellen. Mijn ex heeft als infiltrant voor mijn ex-werkgever gewerkt. Maximale privacy schending. Nu ik parnerschap ontbonden heb is de infiltrant mijn ex waardeloos geworden.

En hebben ze minder controle over mij, en hebben ze mij nu maar ontslagen. Grote kans dat ik geld tekort ga komen zo gaat dat met klokken luiders in Nederland.

Ik ben er mij van bewust dat dit ongelofelijk verhaal voor een buitenstaander is, voor mij is het al 24 jaar realiteit.
Badge
Ik kan nog steed niet bellen met mijn naasten. Wie helpt dit oplossen?
Badge
Hallo het werkt nu.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Telefonie,

Wat een hoop vervelende ervaringen. Helaas kan ik je hier alleen helpen met Simyo gerelateerde problemen.
Ik begrijp dat je graag je verhaal kwijt wilt, maar het Simyo forum is daarvoor niet de juiste plek.

Jouw aansluiting is actief en alle instellingen staan juist. Als de persoon die jij probeert te bellen (of sms'en) in het buitenland verblijft, dan is het wel belangrijk dat hij/ zij de optie 'Bellen in en naar het Buitenland' aan heeft staan. Dit kun je controleren via Mijn Simyo.nl > Instellingen > Netwerkinstellingen.

Ik begrijp uit jouw laatste reactie dat het inmiddels weer werkt, dat is goed nieuws 😃 Kun je zowel je vrouw als dochter weer bereiken?

Groetjes,
Sean

@Franswon bedankt voor je hulp!

Reageer