Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe nanosim ontvangen na een week wachten. Toen ik de kaart in mijn telefoon stopte en activeerde merkte ik dat ik na 3 uur nog steeds geen bereik had. Mijn oude simkaart was echter wel al gelijk niet meer bruikbaar, toen in de nieuwe sim activeerde had ik op de oude sim gelijk geen bereik meer. Ik wilde jullie bellen, maar dat ging niet aangezien ik geen bereik had. Onze huistelefoon kan niet bellen naar 0900 nummer dus daar zit ik dan.... Ik heb net geprobeerd om mijn nieuwe telefoon aan en uit te zetten in de hoop dat ik dan wel bereik krijg. Dit werkte echter niet. De pincode die ik via de mail had ontvangem, waarmee ik 3 uur eerder mijn telefoon wel kon aanzetten, werkte nu niet meer. Mijn telefoon gaf aan dat de pincode onjuist was. Na 3 keer proberen bleek ook de gegeven pukcode niet te werken. Wat moet ik nu doen? Het is bijna 5 uur wat betekend dat jullie pas maandag weer bereiekbaar zijn. Ik hoop echt dat dit opgeslost kan worden voor ik een mobielloos weekend in moet gaan. Ik heb mijn telefoon hard nodig...
Groetjes.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie