.

Beantwoord

De gegeven pin- en pukcode die ik kreeg bij mijn nieuwe sim kloppen niet

  • 30 November 2013
  • 9 reacties
  • 832 Bekeken

Hallo,
Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe nanosim ontvangen na een week wachten. Toen ik de kaart in mijn telefoon stopte en activeerde merkte ik dat ik na 3 uur nog steeds geen bereik had. Mijn oude simkaart was echter wel al gelijk niet meer bruikbaar, toen in de nieuwe sim activeerde had ik op de oude sim gelijk geen bereik meer. Ik wilde jullie bellen, maar dat ging niet aangezien ik geen bereik had. Onze huistelefoon kan niet bellen naar 0900 nummer dus daar zit ik dan.... Ik heb net geprobeerd om mijn nieuwe telefoon aan en uit te zetten in de hoop dat ik dan wel bereik krijg. Dit werkte echter niet. De pincode die ik via de mail had ontvangem, waarmee ik 3 uur eerder mijn telefoon wel kon aanzetten, werkte nu niet meer. Mijn telefoon gaf aan dat de pincode onjuist was. Na 3 keer proberen bleek ook de gegeven pukcode niet te werken. Wat moet ik nu doen? Het is bijna 5 uur wat betekend dat jullie pas maandag weer bereiekbaar zijn. Ik hoop echt dat dit opgeslost kan worden voor ik een mobielloos weekend in moet gaan. Ik heb mijn telefoon hard nodig...
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Charlene 2 December 2013, 16:37

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Misschien is dit er aan de hand http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-22378353
Ik hoop het niet voor je.

Je zou nog eens je nanosim in een andere iPhone kunnen proberen en dan de pukcode.
Ik denk het wel. De pincode en pukcode die op mijn simyo staan kloppen beide niet. Er staat wel 10 keer dat ik contact op moet nemen met de simyo klantenservice, maar dat kan ik niet omdat ik niet kan bellen omdat mijn telefoon geblokkeerd is. Ik heb geen andere iPhone 5 waarop ik de pukcode kan proberen. Wat kan ik nu doen?
Reputatie 3
Badge +9
Allereerst vervelend om dit te lezen.
Je kan wachten tot er op dit topic gereageerd wordt, of je kunt een tweet sturen.
Persoonlijk zou ik een tweet sturen, en leg de situatie uit. Meestal gaat een tweet iets sneller.
Thanks, ga ik doen..
Reputatie 3
Badge +9
Laate aub even weten of het is gelukt, anders gaat een moderator ook hier nog reageren 🙂
Ik heb nog niks gehoord, maar ik zel het laten weten als het gelukt is.
Badge +8
Hallo,
Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe nanosim ontvangen na een week wachten. Toen ik de kaart in mijn telefoon stopte en activeerde merkte ik dat ik na 3 uur nog steeds geen bereik had. Mijn oude simkaart was echter wel al gelijk niet meer bruikbaar, toen in de nieuwe sim activeerde had ik op de oude sim gelijk geen bereik meer. Ik wilde jullie bellen, maar dat ging niet aangezien ik geen bereik had. Onze huistelefoon kan niet bellen naar 0900 nummer dus daar zit ik dan.... Ik heb net geprobeerd om mijn nieuwe telefoon aan en uit te zetten in de hoop dat ik dan wel bereik krijg. Dit werkte echter niet. De pincode die ik via de mail had ontvangem, waarmee ik 3 uur eerder mijn telefoon wel kon aanzetten, werkte nu niet meer. Mijn telefoon gaf aan dat de pincode onjuist was. Na 3 keer proberen bleek ook de gegeven pukcode niet te werken. Wat moet ik nu doen? Het is bijna 5 uur wat betekend dat jullie pas maandag weer bereiekbaar zijn. Ik hoop echt dat dit opgeslost kan worden voor ik een mobielloos weekend in moet gaan. Ik heb mijn telefoon hard nodig...
Groetjes.


Hoi Tulsikok,

Dit komt doordat je een nanosim had besteld, die niet was aangekomen. Die heb je nooit 'geactiveerd' en als je dan een latere simkaart gaat activeren, gaat dat niet goed.
Ik zie dat je inmiddels via Twitter bent geholpen, en dat de IT-afdeling je simkaart handmatig heeft gekoppeld. De juiste PIN en PUKcode bij die kaart vind je op Mijn Simyo.
Laat je nog even weten of alles nu werkt?

Groetjes,
Charlene
Hallo,
Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe nanosim ontvangen na een week wachten. Toen ik de kaart in mijn telefoon stopte en activeerde merkte ik dat ik na 3 uur nog steeds geen bereik had. Mijn oude simkaart was echter wel al gelijk niet meer bruikbaar, toen in de nieuwe sim activeerde had ik op de oude sim gelijk geen bereik meer. Ik wilde jullie bellen, maar dat ging niet aangezien ik geen bereik had. Onze huistelefoon kan niet bellen naar 0900 nummer dus daar zit ik dan.... Ik heb net geprobeerd om mijn nieuwe telefoon aan en uit te zetten in de hoop dat ik dan wel bereik krijg. Dit werkte echter niet. De pincode die ik via de mail had ontvangem, waarmee ik 3 uur eerder mijn telefoon wel kon aanzetten, werkte nu niet meer. Mijn telefoon gaf aan dat de pincode onjuist was. Na 3 keer proberen bleek ook de gegeven pukcode niet te werken. Wat moet ik nu doen? Het is bijna 5 uur wat betekend dat jullie pas maandag weer bereiekbaar zijn. Ik hoop echt dat dit opgeslost kan worden voor ik een mobielloos weekend in moet gaan. Ik heb mijn telefoon hard nodig...
Groetjes.


Hoi Tulsikok,

Dit komt doordat je een nanosim had besteld, die niet was aangekomen. Die heb je nooit 'geactiveerd' en als je dan een latere simkaart gaat activeren, gaat dat niet goed.
Ik zie dat je inmiddels via Twitter bent geholpen, en dat de IT-afdeling je simkaart handmatig heeft gekoppeld. De juiste PIN en PUKcode bij die kaart vind je op Mijn Simyo.
Laat je nog even weten of alles nu werkt?

Groetjes,
Charlene




Hij doet het!! Hartstikke bedankt voor de hulp.
Badge +6
Hij doet het!! Hartstikke bedankt voor de hulp.

Fijn om te lezen dat je simkaart werkt. Bedankt voor je terugkoppeling.
Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer