.

Beantwoord

Contacten van je simkaart verwijderen


Badge
Goedemorgen
Mijn vraag luid ik wil mijn contacten van mijn Simkaart verwijderen,hoe doe ik dat
Mijn contacten wil ik opnieuw invoeren op mijn nieuwe mobiel
Alvast bedankt voor het antwoord

Groetjes mobieltje54
icon

Beste antwoord door Tiury 6 June 2014, 10:16

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi mobieltje54,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Dit is iets wat per telefoon verschillend is. Maar in de meeste gevallen heb je bij de instellingen in je telefoon ook een onderdeel dat heet "Simkaart instellingen". In mijn telefoon staat hier een functie dat heet "contacten bekijken" en die kun je vervolgens ook daar verwijderen.

Als je hier het merk en model van je telefoon kunt plaatsen... zoek ik voor je uit hoe het bij jou moet 🙂 Ik hoor het graag van je!
Badge
Goedemorgen
Mijn vraag luid ik wil mijn contacten van mijn Simkaart verwijderen,hoe doe ik dat
Mijn contacten wil ik opnieuw invoeren op mijn nieuwe mobiel
Alvast bedankt voor het antwoord

Groetjes mobieltje54


Mijn model is Samsung GT S6790N
en het is een samsung galaxy fame lite
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mobieltje54,

Een uitgebreide handleiding van je telefoon vind je hier

Ik heb zelf geen Android telefoon, misschien weet iemand anders hier het?
Hoi allemaal ik wil graag me contacten van de simkaart afhalen maar ik weet niet hoe heb al diverse apps erop gezet maar dat hielp allemaal niet

Ik heb een lg H500f een magna van lg

Gr Martin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martino.Brandsen,

Ongeveer 9 maanden geleden heb je deze vraag ook gesteld op ons forum. Mijn collega heeft je aangegeven dat wij helaas niet hebben kunnen vinden hoe je dit kunt doen met jouw telefoon 😞 Via dit topic heb je toen antwoord gekregen. Mijn collega Tiury heeft je aangeraden contact op te nemen met LG. Heb je dit al eens gedaan?

Ik heb nog even een Google zoektocht gehouden en helaas heb ik niet kunnen vinden hoe je dit kunt doen op jouw telefoon. Je zou je simkaart eventueel eens in een andere telefoon kunnen plaatsen. Zo heb je wellicht wat meer mogelijkheden om dit te doen.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
@Martino.brandsen en Angela.

Er zijn meer wegen die naar Rome en Simyo leiden. :)

Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een (usb)simkaart reader.
Daarmee heb je wanneer je de sim in de reader plaatst en aansluit op de computer rechtstreeks bereik tot je contacten. Dus ook om die contacten te verwijderen van jouw keuze.

Groetjes.
Friesian.

Uiteindelijk bepaal jij Martino.
Suuk 6 !
Reputatie 7
Badge +10
Dat is nog eens een goede tip Friesian! Daar heb ik nooit aan gedacht 🙂 Bedankt voor het delen, en dat op 2e Paasdag!

Groetjes,
Angela
Hoe verwijder ik de contacten van mijn simyo usim ? Mijn toestel is een Wiko sunset 2. Ik heb al geprobeerd om ze via een oud LG mobieltje te verwijderen ,maar dat lukt ook al niet ,dan zegt de telefoon dat er geen contacten op mijn simkaart staan. Als ik de simkaart in mijn wiko doe,dan staan alle contacten onder; Simyo Usim en mijn telefoon geeft bij elk contact ook de optie verwijderen ,maar dat doet ie niet als het op de simkaart staat,alleen bij contacten van de telefoon ,die kan ik allemaal verwijderen,op de simkaart niet en daar staan al aardig wat contacten die ik eraf wil halen...hoe ???
@Carollyne

Kun je de contacten van je Simkaart niet verplaatsen naar je telefoon om ze daarna te verwijderen? Weet je overigens zeker dat ze niet al op je telefoon staan aangezien je andere toestel ze niet zag?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Carollyne,

Welkom op het Simyo Forum!

Slim dat je al op meerdere telefoons hebt geprobeerd om contacten te verwijderen. Zelf ben ik niet zo bekend met de Wiko Sunset 2. Misschien heb je wat aan deze handleiding? Ook vond ik deze pagina over het verwijderen van simkaartcontacten op een Android telefoon.

Ik heb, net als Ray, echter het vermoeden dat de contacten toch op de telefoon of online zijn opgeslagen. Dat zou inderdaad verklaren waarom je de contacten niet op beiden toestellen terug ziet komen. Zou je hier naar kunnen kijken?

Ray, bedankt voor het reageren :)

Groetjes,
Niels
@Ray @Niels Het lukte op geen enkele manier ,maar heb inmiddels een ander toestel waar ik wél de telefoonnummers van de simkaart kan verwijderen dus het is opgelost,bedankt voor jullie meedenken !
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Carollyne,

Goed om te horen dat het is opgelost!

In een ander toestel lukt het dus wel om de telefoonnummers te verwijderen van de simkaart, dus waarschijnlijk lag het toch aan je oude telefoon.

Bedankt voor het delen van je oplossing en nog een fijne dag verder! :D

Groetjes,
Sarah

Reageer