.

Beantwoord

Blijven mijn telefoonnummers in mijn telefoon als ik de prepaid kaart verwissel?

  • 10 October 2017
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

Badge
Ik woon in de VS, heb hier een Samsung s7 met prepaid service. Ik heb een Simyo prepaid kaart gekocht zodat ik mijn telefoon in Nederland kan gebruiken. Maar als ik de Simyo prepaid kaart ga gebruiken, blijven dan mijn telefoonnummers en andere informatie zoals apps, die ik hier in de VS gebruik gewoon in mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door Ray 10 October 2017, 06:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Mits deze op je telefoon of in je gmail account zijn opgeslagen wel. Staan je contacten opgeslagen op je simkaart dan niet.

Apps staan opgeslagen op je telefoon dus die zouden ook gewoon moeten blijven werken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CiskedeRat,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je even aan de bel trekt hierover 🙂 Zoals Ray zegt, staan je apps altijd op je mobiel. Het maakt dan niet uit welke simkaart je gebruikt. Met contacten zit het wat anders. Die kúnnen op je telefoon staan, maar kunnen ook op je simkaart staan. Hier lees je hoe je je contacten overzet als dat nodig is.

Gaat dit lukken zo?

@ Ray, dank voor het meedenken :D

Groetjes,
Jihane
Badge
Dank jullie wel voor de antwoorden. Hoe weet ik nou of mijn telefoonnummers op mijn SIM staan, of niet?

Groet,
Ciske
Klik op je contacten app, dan zie je dat boven je contacten als het goed is.

Contacten in.... .
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CiskeDeRat,

Dat kan je in je contacten app zien ja! Heb je het al gevonden?

Groetjes,
Caspar

@Friesian bedankt voor je hulp!
Badge
Sorry voir mijn late reactie, we zijn aan het verhuizen, wat een gedoe...

Nee, ik kan niet vinden waar mijn tekefoonnummers oo staan. Ik denk dat de bewoording hrt probleem is.
Ik ga alle belangrijke nummer wel opschrijven, het zijn er niet zo heel veel, en voor de tijd dat ik in Nederland ben gaat het wel lukken.

Heel erg bedankt voor jullie hulp!!!

Groetjes,
Ciske.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CiskeDeRat,

Je mag zo laat reageren als je wilt hoor :P

Alles overschrijven is een hoop werk. Kijk eens op de onderstaande link voor duidelijke uitleg hoe je contacten kan overzetten.

https://www.simyo.nl/blog/contacten-overzetten/

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer