.

Beantwoord

Biedt Simyo Dual simkaarten aan?

  • 29 April 2015
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik ben benieuwd of het onderhand al mogelijk is bij Simyo om een 2e simkaart met het zelfde abonnement als de 1e simkaart te kopen/krijgen een dualsim dus?

Of komt dit in de toekomst? Ik zie dat KPN het wel ondersteund.

Alvast bedankt,

Marc
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 29 April 2015, 23:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marc,

Simyo doet dat nog niet en heeft er nog geen plannen voor voor zover ik het lees.

Waar wil je het voor gebruiken?
Badge
OW dat is jammer, ik heb namelijk 1 mobiel zonder camera (werk) en 1 met camera (privé) maar omdat mijn werk mobiel zo langzaam minder begint te worden wou ik deze op de zaak laten (uit gezet) en daarna verder gaan met de andere.

Dan ben ik bang dat ik naar een andere provider moet?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marc-BB9930,

Goede vraag stel je hier. Helaas moest maikel.twinnie je al helaas teleurstellen. Die bieden we niet aan en er zijn voorlopig nog een plannen om deze op de agenda te zetten. Je hoeft niet naar een andere provider, maar mocht je dit echt graag willen... zit er helaas niets anders op 😞.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!
Reputatie 5
Badge +10
OW dat is jammer, ik heb namelijk 1 mobiel zonder camera (werk) en 1 met camera (privé) maar omdat mijn werk mobiel zo langzaam minder begint te worden wou ik deze op de zaak laten (uit gezet) en daarna verder gaan met de andere.

Dan ben ik bang dat ik naar een andere provider moet?


Is jou privé telefoon geschikt voor twee sim-kaarten?
Heb je je werk mobiel al een keer laten opschonen of waar is hij traag. Met bellen of internet?
Reputatie 5
Badge +11
Dan ben ik bang dat ik naar een andere provider moet?

Waarom zou je naar een andere provider moeten? 😉

Reageer