.

Beantwoord

Betalen via NFC bij Simyo. Kan dat?

  • 16 December 2015
  • 8 reacties
  • 445 Bekeken

Wanneer komt Simyo met een NFC SIMKAART???
icon

Beste antwoord door Ray 16 December 2015, 18:59

Bekijk originele reactie

8 reacties

Je telefoon moet NFC chip hebben die geschikt is voor mobiel / contactloos betalen. Voor meer info kun je het beste contact opnemen met je bank.
Ik heb de Windows Phone 640 LTE en heeft NFC en kan dit in principe allemaal. Zit bij Ing en heb wel een app om op mijn rekening te kijken en betalingen te doen enz....
ING ondersteund zo te lezen alleen Android.

https://www.ing.nl/particulier/mobiel/mobiel-betalen/index.html
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marian B,

Zo te zien heeft Raytje je vraag al helemaal goed weten te beantwoorden 🙂. Wel erg jammer dat je met een Windows Phone niet contactloos kunt betalen via de App.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je snelle en juiste antwoorden Raytje 🙂.
Thanks.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marian B,

Graag gedaan namens Tiury! Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela
Ik heb mijn nieuwe nfc-simkaart sinds 8 mei, maar heb er nog betaling mee kunnen doen. ING stuurde wel een automatisch sms-je: "Er is een wijziging in uw mobiele telefoon. Over 12 uur kunt u weer betalingen doen in Mijn ING". ING-betaal-app is geinstalleerd (ik kan mijn saldo opvragen), nfc-functie aangezet, drie keer geprobeerd te betalen bij AH, de laatse keer 14 mei, steeds zonder resultaat, terwijl de pinpas van ING wel contacloos betaalde. Zie ik nog iets over het hoofd?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Klaes,

Wat vervelend dat het contactloos betalen niet werkt. Wij bieden met de NFC-simkaart de mogelijkheid tot het contactloos betalen, maar we hebben hier verder geen invloed op. Als het niet werkt zul je contact op moeten nemen met ING. Zij kunnen je hier verder mee helpen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer