.

Beantwoord

Bestelling micro sim-kaart goed gegaan

  • 22 May 2013
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik had deze vraag ook al bij alle vragen neergezet maar zag later dat deze categorie beter past. Heb helaas geen idee hoe ik het kan verplaatsen van daar naar hier. Mijn probleem is als volgt:

Ik heb sinds gisteren een Iphone 4 aangeschaft en heb hiervoor een micro-simkaart nodig. De eerste keer toen ik deze wilde aanvragen had ik mijn beltegoed net opgewaardeerd en was waarschijnlijk nog niet verwerkt. Ik kreeg de melding dat ik minimaal 5 euro beltegoed moest hebben. Ik heb gewacht tot ik het beltegoed bijgeschreven zag en wilde opnieuw een poging wagen om de micro-simkaart aan te vragen. Ik kreeg toen deze melding:

vervangende simkaart bestellen

Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen.

 Ik heb nergens een bevestiging gezien in het scherm of in de mail dat ik daadwerkelijk een micro sim heb aangevraagd en er is ook niets verrekend met mijn beltegoed op het overzicht van mijn Simyo. Kan er worden nagekeken of er nu inderdaad een micro-sim door mij is aangevraagd? Voor het geval ik straks op iets zit te wachten dat niet gaat komen.....

Mocht er geen aanvraag bekend zijn, hoe kan ik dan toch alsnog een micro-sim bestellen want anders kan ik geen Simyo op de Iphone gebruiken.
icon

Beste antwoord door Charlene 22 May 2013, 17:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik had deze vraag ook al bij alle vragen neergezet maar zag later dat deze categorie beter past. Heb helaas geen idee hoe ik het kan verplaatsen van daar naar hier. Mijn probleem is als volgt:

Ik heb sinds gisteren een Iphone 4 aangeschaft en heb hiervoor een micro-simkaart nodig. De eerste keer toen ik deze wilde aanvragen had ik mijn beltegoed net opgewaardeerd en was waarschijnlijk nog niet verwerkt. Ik kreeg de melding dat ik minimaal 5 euro beltegoed moest hebben. Ik heb gewacht tot ik het beltegoed bijgeschreven zag en wilde opnieuw een poging wagen om de micro-simkaart aan te vragen. Ik kreeg toen deze melding:

vervangende simkaart bestellen

Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen.

 Ik heb nergens een bevestiging gezien in het scherm of in de mail dat ik daadwerkelijk een micro sim heb aangevraagd en er is ook niets verrekend met mijn beltegoed op het overzicht van mijn Simyo. Kan er worden nagekeken of er nu inderdaad een micro-sim door mij is aangevraagd? Voor het geval ik straks op iets zit te wachten dat niet gaat komen.....

Mocht er geen aanvraag bekend zijn, hoe kan ik dan toch alsnog een micro-sim bestellen want anders kan ik geen Simyo op de Iphone gebruiken.


Hoi Myosotis,

Bij het bestellen van een vervangende simkaart, krijg je nu niet echt een bevestiging. Dat dit niet handig is, daar is iedereen het over eens, dus op dit moment wordt die mogelijkheid gerealiseerd.
Op jouw aansluiting zie ik nog geen aanvraag voor een microsim.
Waarschijnlijk als je eerst even uitlogt, daarna weer inlogt en het dan nog eens probeert, gaat het wel lukken.
Ik controleer dan morgen voor je of de bestelling is binnen gekomen. Dat laat ik je dan hier nog even weten, ok?

Groetjes,

Charlene
Badge +8

Waarschijnlijk als je eerst even uitlogt, daarna weer inlogt en het dan nog eens probeert, gaat het wel lukken.
Ik controleer dan morgen voor je of de bestelling is binnen gekomen. Dat laat ik je dan hier nog even weten, ok?

Groetjes,

Charlene


Hoi Myosotis,

Ik zie nog steeds geen bestelling voor een micro-sim in ons systeem. Wil het nog niet lukken?
Laat het maar even weten, dan kunnen we kijken wat er nu dan mis gaat.

Groetjes,

Charlene

Reageer