.

Beantwoord

Waarom moet ik zelf een vervangende simkaart aanvragen?

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 358 Bekeken

Beste mensen,

Mijn vrouw kreeg vandaag een mail dat ze een verouderde simkaart heeft en dat ze een nieuwe aan moet vragen. Kosten komen voor rekening Simyo. Maar wel eerst zelf betalen en dan worden volgende maand de kosten terug betaald.

Dit lukt echter niet want mijn vrouw heeft een saldo van minder dan 5 euro. 

Zij wil de telefoon niet kwijt maar door een langdurige ziekte gebruikt ze de telefoon al enkele jaren bijna niet. De toekomst is onzeker.Om die reden wil ze dus niet opwaarderen alleen om de kosten voor te schieten.

Waarom kunnen jullie niet gewoon een nieuwe kaart zenden? Voorschieten en terug betalen is anno 2020 toch niet erg klantvriendelijk. 

Hoor graag jullie reactie

vriendelijke groet

John

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 29 October 2020, 13:27

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi John, 

Welkom op ons forum!

Zo te zien maken jullie inderdaad nog steeds gebruik van de simkaart die jullie tien jaar geleden besteld hebben. Bijna zonde dat hij vervangen moet worden!

We begrijpen dat jullie door omstandigheden niet willen opwaarderen, dus wij gaan er gewoon voor zorgen dat de nieuwe simkaart kosteloos jullie kant op komt. Ik stuur je wel eerst een privéberichtje om te controleren of jullie adresgegevens kloppen 😊

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes, 
Bas

Hallo Bas, 

Dank voor je bericht en goede service. 

Ons adres is nog steeds hetzelfde

[verwijderd door moderator]

PS. Moet ik ook een nieuwe simkaart hebben binnenkort op mijn nummer [verwijderd door moderator], zoja is het dan handiger om ze samen te versturen scheelt een keer portokosten.

Nogmaals hartelijk dank

John

Oei, dat zijn veel privé gegevens op een openbaar in te zien forum. Een Simyo medewerker zal het spoedig voor u verwijderen..

 

Edit: Reeds gedaan

Reputatie 6
Badge +6

Hoi John, 

Bedankt voor je reactie!

Ik had je een privébericht gestuurd met het idee dat je dan niet je adresgegevens openbaar hoeft te delen. Zo te zien hebben wij gelukkig nog wel dezelfde gegevens staan!

De vervangende simkaart is inmiddels onderweg naar jullie. En ik ben zo vrij geweest om jullie adresgegevens en dat andere telefoonnummer te verwijderen aangezien iedereen hier kan meelezen 😊

Het is helaas niet mogelijk om ook voor de andere aansluiting gelijk een vervangende simkaart mee te sturen. Ze worden namelijk per stuk verstuurd vanuit een leverancier! Voor die andere aansluiting kun je t.z.t. een vervangende simkaart bestellen via Mijn Simyo 😇

Heb je hier nog vragen over? Dan hoor ik het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Hallo Bas,

Ik dacht te reageren op jouw pb, maar ik maakte een vergissing.

Dank dat je zo snel mijn fout hebt gecorrigeerd en tevens bedankt voor de snelle en goede service.

vrgr

john

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi John, 

Maakt niet uit! En graag gedaan hoor!

Alvast een goed weekend toegewenst 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer