.

Beantwoord

Beltegoed opvragen na overstap naar prepaid van sim only

  • 5 February 2014
  • 5 reacties
  • 608 Bekeken

Hallo,

ik wil graag mijn beltegoed opvragen met een sim only abbonnement. ik heb gelezen dat ik dan met 1244 kan bellen, maar daarvoor wel opwaarderen op mobiel of zoiets moet aanklikken bij mijn instellingen & simkaart, maar het probleem is dat het negerns staat, dus kan ik niets aangtoestsen waardoor ik mijn beltegoed niet op kan vragen, wat moet ik nu doen?

met vriendelijke groet,

Sanne Broekmans
icon

Beste antwoord door Charlene 7 February 2014, 11:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi sannebroekmans, welkom op het Simyo forum :)

Beltegoed heb je enkel met een prepaid aansluiting van Simyo. Wanneer je een abonnement hebt is er sprake van belminuten en/of MB's.
Enkel met prepaid kun je dus bellen met 1244.
Ik zie dat je op het forum bent ingelogd met een abonnement die is opgezegd om over te stappen naar prepaid. Dat zou de verwarring kunnen verklaren.
Als je nummer al is overgezet, maar je nog steeds iets over minuten en MB's, en niets over resterend beltegoed in Euro's op Mijn Simyo, wil je het dan hier even melden? Dan zorg ik dat het wordt aangepast.
Daarna kun je opwaarderen via mobiel aanzetten en bellen met 1244.

Hou je me op de hoogte?
Hallo Ernst,

Ik heb inderdaad mijn sim only abbonement een tijdje geleden al opgezegd, rond 9 december was mijn nummer etc. overgezet naar prepaid en vanaf dat moment maak ik ook al gebruik van prepaid.

Wanneer ik nu inlog moet ik dat doen met het nummer wat ik had gekregen voordat mijn nummer was overgezet, maar bellen smsen etc. doe ik wel gewoon met mijn eigen nummer (dus het nummet dat is overgezet) dus dat is sowieso ook raar omdat ik dan moet inloggen met het 'vervangnummer' terwijl ik wel gewoon vanaf ongeveer 9 december al gebruik maak van mijn eigen nummer met bellen etc.

Wanneer ik inlog staat er bij het overzicht ook: deze maand heb ik nog ....... er staat niet bij hoeveel ik nog heb.
Wel staat onderaan: Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 01-12-2013 18:03:29
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 13-10-2012 00:06:13

Hopelijk kunnen jullie mij helpen zodat ik wel kan inloggen met mijn eigen nummer en mijn aantal beltegoed kan zien, alvast bedankt.

Met vriendelijk groet,

Sanne Broekmans
Badge +8
Hallo Ernst,

Ik heb inderdaad mijn sim only abbonement een tijdje geleden al opgezegd, rond 9 december was mijn nummer etc. overgezet naar prepaid en vanaf dat moment maak ik ook al gebruik van prepaid.

Wanneer ik nu inlog moet ik dat doen met het nummer wat ik had gekregen voordat mijn nummer was overgezet, maar bellen smsen etc. doe ik wel gewoon met mijn eigen nummer (dus het nummet dat is overgezet) dus dat is sowieso ook raar omdat ik dan moet inloggen met het 'vervangnummer' terwijl ik wel gewoon vanaf ongeveer 9 december al gebruik maak van mijn eigen nummer met bellen etc.

Wanneer ik inlog staat er bij het overzicht ook: deze maand heb ik nog ....... er staat niet bij hoeveel ik nog heb.
Wel staat onderaan: Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 01-12-2013 18:03:29
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 13-10-2012 00:06:13

Hopelijk kunnen jullie mij helpen zodat ik wel kan inloggen met mijn eigen nummer en mijn aantal beltegoed kan zien, alvast bedankt.

Met vriendelijk groet,

Sanne Broekmans


Hoi Sanne,

Je moet gewoon inloggen met je nummer wat je prepaid gebruikt. Dus je eigen nummer dat we hebben overgezet op je Prepaid. Waar je nu kijkt, dat is je afgesloten sim only abonnement. 🙂 Die nummers hebben we omgewisseld, zeg maar. Daar kun je nog even bij, zodat je bij de facturen kunt en dergelijke.

Kun je dus inloggen met je eigen behouden prepaid nummer, en het wachtwoord wat je in de welkomstmail voor die simkaart hebt gehad? Ik hoor graag van je of je dan wel een Mijn Simyo omgeving voor Prepaid ziet. Dat verschil zie je meteen :)

Groetjes, Charlene
Hallo Charlene,

Nu ben ik inderdaad op het goede account nu ik met mijn eigen nummer heb ingelogd, en de code.
Hartstikke bedankt en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

Sanne Broekmans
Badge +6
Hallo Charlene,

Nu ben ik inderdaad op het goede account nu ik met mijn eigen nummer heb ingelogd, en de code.
Hartstikke bedankt en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

Sanne Broekmans


Hoi Sannebroekmans,

Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer