.

Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet, wat nu?

  • 23 August 2014
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

Badge
ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, volgens de meegeleverde instructie moet ik mijn vervangende sim kaart activeren. Maar deze keuze staat niet in het menu onder "mijn instellingeen en sim kaart"
Hoe kan ik dit nu regelen
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2014, 11:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi deremes,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik zie staan dat je twee dezelfde topics hebt aangemaakt en eentje daarvan in de goede categorie hebt geplaatst. Je dubbele topic heb ik om deze reden verwijderd ;)

Het kan zijn dat je afgelopen weekend je simkaart niet kon activeren. Een aantal klanten had hier last van. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Je kan hier kijken voor meer informatie.

Zaterdag heb je je simkaart geactiveerd. Heb je al gemerkt dat je gebruik kan maken van je nieuwe simkaart? 🙂

Reageer