.

Vraag

Activeren nano-sim

  • 29 October 2012
  • 27 reacties
  • 1191 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Goedemiddag,

Ik heb afgelopen vrijdag via de simyo website mijn nano-sim geactiveerd.
Helaas kan ik tot op heden nog geen gebruik maken van deze simkaart.

Kunt u mij een indicatie geven waanneer de kaart geactiveerd zal worden?


Mvgr,

27 reacties

Zie https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-gegevens-verwerking-6227/#post20213
Hopelijk is het snel opgelost, heb hetzelfde probleem.
Ook ik zou het heel fijn vinden als mijn nano simkaart vandaag geactiveerd kan worden! groet, Joyce
Badge
Zie https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-gegevens-verwerking-6227/#post20213
Hopelijk is het snel opgelost, heb hetzelfde probleem.
 

Linda bedankt voor je antwoord!
Hoop dat ze de achterstand snel inlopen, dan kan ik mijn iPhone 5 gaan gebruiken 😉
Yes, me 2 :rolleyes: succes Simyo!
Hoe is de status nu bij jullie?
Bij mij nog geen verandering 😞
Badge
Kan iemand mijn nano sim ook activeren? Wil ook graag gebruik maken van me Iphone. Heb hem vanochtend geactiveerd maar tot op heden nog geen verandering.
Ik heb net een sms gekregen dat die geactiveerd wordt. 
Vrijdagochtend aangevraagd, en vandaag iets na 14u een forum post geposted.
M'n PIN is nog niet geupdate in Mijn Simyo, want die hadden ze niet in de brief bij de sim gezet. Dus hopelijk niet te lang moeten wachten.
Badge
Kan iemand mijn nano sim ook activeren? Wil ook graag gebruik maken van me Iphone. Heb hem vanochtend geactiveerd maar tot op heden nog geen verandering.
Same here, ik hoop dat hij vandaag nog geactiveerd wordt want ik wil mijn iPhone gaan gebruiken!
Badge
Hoe is de status nu bij jullie?
Bij mij nog geen verandering :(


Heb nog geen bericht ontvangen van SIMYO!
Ik ben bang dat we worden doorgeschoven naar morgen...
Badge
Ik heb een bericht van simyo ontvangen!
Mijn nano simkaart wordt geactiveerd!

Nu snel de iPhone 5 erbij pakken 😉
Badge
Ik heb een bericht van simyo ontvangen!
Mijn nano simkaart wordt geactiveerd!

Nu snel de iPhone 5 erbij pakken ;D

Lucky bastard, haha! 
Ik heb afgelopen vrijdag 26 okt een nanosimkaart aangevraagd. Ik heb vanmiddag 29 okt een sms ontvangen dat hij geactiveerd is. Zojuist heb ik hem in m'n iphone 5 gedaan en de pincode (van normale simkaart) ingevoerd,....tot 2 keer toe. Hij geeft aan dat de code fout. Ik heb geen andere pincode bij mijn nanosimkaart ontvangen,...misschien ligt daar de fout. Heeft iemand een idee?
Je moet de PIN invoeren die bij 'Mijn Simyo' onder 'Gegevens en instellingen' staan.
Succes!
Die van mij is geactiveerd, tenminste, ik heb een nieuwe PIN. Alleen nu heb ik 'geen service'. En er staat bij mijn instellingen: Simkaart niet geprovisioneerd.
Badge
Ik heb precies hetzelfde.
Hoorde dat KPN een vertraging in de verwerking heeft.
Heb dezelfde melding "Simkaart niet geprovisioneerd", dus het wachten is op de verwerking bij KPN
Mijn nanosim is nog niet geactiveerd; vanmorgen opdracht toe gegeven, maar ik heb nog geen bericht gehad. 
Badge
Goedemorgen,

Hoe staat de activatie bij jullie ervoor?
Ik heb namelijk nog steeds GEEN SERVICE (nanosim iPhone 5)

Mijn ''oude" microsim in de iPhone 4S  heeft wel KPN NL
Op deze telefoon heb ik het bericht van SIMYO ontvangen:

Je nano simkaart wordt geactiveerd. Vervang je huidige simkaart voor je nano simkaart. Vriendelijke groet, Het Simyo team
Goedemorgen,

Hoe staat de activatie bij jullie ervoor?
Ik heb namelijk nog steeds GEEN SERVICE (nanosim iPhone 5)

Mijn ''oude" microsim in de iPhone 4S  heeft wel KPN NL
Op deze telefoon heb ik het bericht van SIMYO ontvangen:

Je nano simkaart wordt geactiveerd. Vervang je huidige simkaart voor je nano simkaart. Vriendelijke groet, Het Simyo team


Voor mij precies hetzelfde. Nog steeds Geen service op m'n iPhone 5 met nano sim. Oude sim werkt nog steeds.
Het is nu 10.15 uur maar nog steeds geen verandering!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simyo gebruikers,

Ik heb navraag gedaan bij de technische dienst. Door de vertraging is het mogelijk dat, gister geactiveerde nano simkaarten, tot vanochtend nog niet actief waren. Alle nano simkaarten die gisteren zijn gekoppeld, zouden nu moeten werken. De nieuwe pin + pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina. Let er wel op dat het vaak noodzakelijk is om eerst te synchroniseren met Itunes.

Groetjes,

Alex
Hoi Simyo gebruikers,

Ik heb navraag gedaan bij de technische dienst. Door de vertraging is het mogelijk dat, gister geactiveerde nano simkaarten, tot vanochtend nog niet actief waren. Alle nano simkaarten die gisteren zijn gekoppeld, zouden nu moeten werken. De nieuwe pin + pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina. Let er wel op dat het vaak noodzakelijk is om eerst te synchroniseren met Itunes.

Groetjes,

Alex

De pin + pukcode op mijn persoonlijke pagina werken niet. Gisteravond mijn sim geblokkeerd en al meerdere tweets verstuurd naar @simyonl, maar niemand reageert. Zou graag z.s.m. de pukcode van mijn nanosim ontvangen.
Mijne werkt nu! Heb hem ook een tijdje uitgehad....
Badge
Kunnen jullie mijn nano sim activeren, ik kant nog steeds mijn nieuwe telefoon niet gebruiken omdat ik geen pin heb en ik hem moet unlocken om te kunnen syncen met itunes.
Mijn nanosimkaart is geactiveerd, maar ik heb nog steeds geen pin-/pukcode. De gegevens in mijn account zijn niet juist. Hierdoor ben ik nu onbereikbaar. Via Twitter wordt er niet gereageerd, bij de telefonisch helpdesk krijg ik te horen dat het te druk is en ook hier blijft het stil. Ik verwacht heel snel een oplossing, want dit gebrek aan service is echt compleet onacceptabel.

Reageer