.

Vraag

Aanvragen standaard, micro of nano simkaart

  • 17 December 2012
  • 0 reacties
  • 13460 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Simyo levert altijd een zogenaamde trio-simkaart. Dat is een normale simkaart waar je een micro- en nano-simkaart uit kunt klikken. Of je nou het startpakket of een vervangende simkaart bestelt, dat maakt niet uit. De trio-simkaart is een simkaart waar je elk formaat simkaart uit kunt klikken.

Als je het normale formaat wilt gebruiken, dan hoef je niets te doen. Als je de micro- of de nano-simkaart nodig hebt, kun je die eruit klikken. Zo bestel je altijd de goede simkaart! Het is mogelijk een ongeactiveerde simkaart aan te vragen via je persoonlijke pagina. Je blijft dus gewoon bereikbaar tot dat je de vervangende simkaart zelf activeert via je persoonlijke pagina.

Hoe vraag je de vervangende simkaart aan?

- log in op je persoonlijke pagina
- ga naar 'Mijn instellingen en simkaart'
- klik op 'aanvragen vervangende simkaar'
- kies voor het gewenste formaat (je ontvangt een trio-simkaart)
- bestel simkaart

Een vervangende simkaart kost 5 euro. De kosten worden automatisch verrekend met je beltegoed of je factuur.

Na ontvangst van de simkaart dien je deze via MijnSimyo -> Mijn instellingen en simkaart-> Activeren simkaart, te activeren.

Als je telefoon gestolen is, of je bent hem verloren, kun je huidige simkaart blokkeren via MijnSimyo -> Mijn instellingen en simkaart-> Blokkeren simkaart.

Groetjes,

Alex

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.